Ongeveer 3x ofzo, elke keer dat ik op die pony reed trouwens.
Annetje
Geplaatst: 02-02-03 16:27
1x met pony en al!
Sonja_vR
Geplaatst: 02-02-03 17:14
4 keer in 1 les
was op een stage in friesland, eigenaresse had een nieuw manegepaard aangeschaft, een 4 jarige merrie niet zo heel lang onder het zadel nog en echt ongeloofelijk onzeker(miskoop van de eeuw) totaal niet geschikt voor het manegewerk dus en wie was er de pineut , ikke dus
volgens mij is het echt een paard voor jou , als jij haar nou eens de eerste weken rijd kan ze zo de les in(yeah right) beestje ging van een scheet helemaal over de zeik, ik ben een uur lang aan het knokken geweest en lag er dus 4 keer naast in 1 les
beestje is na een week of 5 weer terug gegaan naar de handelaar
toen kwam zij dus ook met de info dat ze haar gekocht had zonder even te rijden zodat ze wist hoe het paard was, blont
LMsWinnetou
Geplaatst: 02-02-03 17:30
hahah ik 12 x in 1 les!! Toen was ik 8 ofzo en reed op een ponytje op onze manege wat echt alleen maar bokt. (Welsch a pony) Als je wilt gaan galoperen of een tikje geeft ofzo, gooit ze dr hooft tussen dr benen en begint ze gewoon vet hoog te bokken. Dan kan je achterover hangen wat je wilt, maar dan gaat ze sprongen maken zodat je er uiteindelijk toch afvliegt. Haha, vet grappig beestje!! I love her.
missy_m
Geplaatst: 02-02-03 17:42
Ik ben pas een keer of 4 van ab afgevallen in de 5,5 jaar dat ik hem heb. Mijn record afvallen in de les staat gewoon op 1
Joleen
Geplaatst: 02-02-03 17:44
In 1 les 2 X. Dat was ook ongeveer in 1 minuut achter elkaar.. In totaal ben ik er zo'n 25 of 30 keer ofzo afgevallen. Vaak zat!
gomir
Geplaatst: 02-02-03 17:50
In een uur tijd twee keer, maar dat was ook wel een hele gemene bokker...Die ging eerst van voren omhoog en vervolgens draaide hij op zijn achterbenen en gaf een ongelofelijke bok mee... Of steigeren, omhoog springen en dan in de lucht bokken en meteen draaien...! Dat soort grapjes en twee keer(van de 100 ofzo ) was hij me net even voor
VillaNeusjes
Geplaatst: 02-02-03 17:54
oei ik ben recordhouder/.... 37 keer in 1 uur... dat was met mijn eerste pony die mishandeld is geweest.. je stapte op en voor je je been ook maar in de andere beugel had kunnen zetten ging meneer als in de bok. en echt rond zoals je vaak ziet in zo'n rodeo film... nee hij had geen last van zijn rug of een kapot zadel. dat hadden we allemaal (en nog meer opties) laten nakijken. na 2 jaar heb ik het opgegeven omdat ik teveel last kreeg van mijn rug en het beestje echt niet omging tot een rustig ritje... helaas kwam hij op je af zo van.. en nu ga ik je doodtrappen.. hij is nu worst. beter voor hem dan dat hij elke keer van hand tot hand gaat...
Bobo
Geplaatst: 02-02-03 17:55
2 keer en dat was in twee uur tijd met een bosrit. Eerste keer schrok ze ergens van en ging er vandoor en ik kon haar niet houden, lag er gelijk af. Daarna toen ik haar weer onder controle had, begon ze opeens te bokken en lag ik er binnen de kortste keren ook weer af. Daarna heb ik met iemand van pony gewisseld en bij diegene gedroeg ze zich heel rustig. Dit was in het begin gebeurd toen ik haar had. In de zomer van 2001...
New-Forest
Geplaatst: 02-02-03 17:56
3x in 1 les.. en jahoor op Early! Vuile rotbok was het toen Telkens bokken en alles en ik was maar een klein meisje die helemaal niet zo wilde pony aankon en tja toen viel ik wel is.
Finnea
Geplaatst: 02-02-03 18:36
2x, van een haf!! toen was het echt een rotbok, maar nu..... is hij mn lieveling ik was zo hard gevallen dat ik de volgende dag niks kon herinneren
nicolientje
Geplaatst: 02-02-03 19:26
euh 2x in 1 les! nog niet zo lang geleden (2 maandjes of zo) dat was van rambo!De 1ste x bokte hij mega hoog toen ik aan het galloperen was! en de 2de x was een beetje een domme actie!!! (he LAU) Maar helaas is rambo weer weg!
Lolo7
Geplaatst: 02-02-03 19:28
3 keer in een les van een uur. De paarden hadden net vakantie gehad in de zomer en dit was de eerste les waarin dat paard weer moest werken
Ireen_
Geplaatst: 02-02-03 20:25
3 keer in 1 les! van Twingo, was mijn verzorgpony, best een fel paardje. Ik was 10 of 11 jaar geloof ik, en Twingo was frisss (volgensmij voor t eerst in de buitenbak dat jaar) en toen gingen ze steeds met bootjes voorbij varen (ja eng he ) dus toen ben ik dr wel 3 keer afgevlogen (kwam wel steeds op m'n voeten terecht, scheen er wel grappig uit te zien )
xxpinoxx
Geplaatst: 02-02-03 22:47
2 keer, op de eigenwijze Toscar van Eva ( Ethelate hier op Bokt ). Een supereigenwijze, ondeugende haflinger die geenhad om te werken en iedere keer keihard richting de uitgang galoppeerde ( probeer die maar is te stoppen!! ) en vervolgens keihard op de rem ging net voor de draad. Resultaat: Ik lag 2keer aan de andere kant van de draad!!! Maar dat is ook al wel weer een aantal jaar geleden.
Lon
Geplaatst: 02-02-03 23:33
Als die ene voltige les die ik ooit gehad heb meetelt een keer of 6. Zo niet, dan zit ik op 1x
Imposante
Geplaatst: 02-02-03 23:47
Ik houd het op 1 keer maar....
Dennis
Geplaatst: 03-02-03 10:30
'Maar' 2x in 1 uurtje les. De keren van Den af in 1 rit heb ik eigenlijk nog nooit geteld maar niet meer dan 2 of 3x per ritje. Dat valt eigenlijk nog wel mee.
Tindra
Geplaatst: 03-02-03 11:40
3 keer in 1 les, een jaar of 5 geleden denk ik. Ik reed op een pony die meestal wel braaf was, maar die les dus niet . Met aangalloperen gaf hij een enorme bok, en boem, daar lag ik. Ik er weer op, en nog een keer aangalloperen... hij bokte weer, en daar lag ik dus weer. Nouja, toen nog maar een keertje proberen. Ik zette me dit keer schrap in het zadel, maar nee, hij bokte niet. Dus ik ging weer ontspannen zitten, en jahoor, weer een bok, en ik weer op de grond. Toen maar niet meer gegallopeerd
batje
Geplaatst: 03-02-03 11:47
Niet in een les, maar mijn eerste verzorgpaard was wel heel goed in lanceren.. Bij het opstijgen met 1 voet op de kont de sloot in gemikt worden, weer opstijgen, mooi boogje maken en op je kont terecht komen en zo een uurtje door tot ik er ECHT niet meer op durfde
Thirza
Geplaatst: 03-02-03 12:09
eeehm de eerste keer dat ik van een pony afviel was op Belleamy mijn eerste (huur) pony Bell had een veulen en ik moest dus rijden in een innie mini bakje (groote van een longeerbakje) en ik was daar aan het draven en toen vloog het veulen ervoor dus Bell stopte en ik vloog door de tweede keer (ook een andere keer dus) ik ging springen met Bell over een kruisje van ong. 20 cm. en ik stuurde verkeerd dus ging ie over de paal ipv kruisje dat verwachte ik niet dus vloog ik eraf (de paal bleef wel staan zo goed dat die pony was!) de derde keer: was een heel klein pony'tje op de manege waar ik ongvr. 3mnd. heb gereden. die bokte en ik lag ernaast de vierde keer: was tijdens een wedstreid (nog op de manege) ik was de enige die het hele parcours in galop durfde en dat vond die pony leuk en na de laatste hindernis werd ik gelanceerd. ik heb daar 5 min gelegen bewusteloos en ik had mijn neus gebroken door mijn cap. de vijfde keer: was met sya tijdens mijn ruiterbewijs examen ik was dus gelijk gezakt de zesde keer: ze was met sya buiten ze was ervandoor gevlogen en toen gleed ze uit en ik bleef daar liggen en sy rende weg
ik ben er denk ik wel vaker afgevallen maar dit zijn de keren dat ik me kan herinneren
Fleda
Geplaatst: 03-02-03 12:43
Van een heel klein bruin ponytje. Ik denk 5 x in een les! En verder ging ik nog een keer zonder zadel springen op hem, maar je kan hem echt niet uitzetten, maar je valt een meter! Dat is nog wel te doen! Toen viel ik er elke keer op 1 sprong na vanaf!
Mellow
Geplaatst: 03-02-03 15:12
0 x. ik ben nog nooit gevallen in de les. alleen maar als ik gewoon op een verzorgpony van een vriendin reed zonder zadel. ben nog maar 2 keer uit het zadel gevallen. en uhh heel vaak zonder zadel
Nuage
Geplaatst: 03-02-03 16:25
Mijn record tijdens een les is 4x. Tijdens een buitenrit 3x en tijdens een wedstrijd 2x!
Ben trouwens vandaag nog gigantisch met mijn scooter gevallen, echt dom niet eens van een paard!!! Maar ik heb me toch een pijn!!