Happinez schreef:Kan je beter zelf doen, jij roept dat je het je niet kan voorstellen zojuisten daar reageer ik op.
Maar chapeau hoor , dat je wat hebt terug gevonden wat je zelf in het verleden riep.
Onali , nou dat is ook wel weer heel zwart/wit denken.
Mijn dieren staan niet in donkere stallen en hebben gewoon contact met de buurtjes hoor.
En er is ook gewoon nog daglicht en frisse lucht. .
Dus ook als we wel moeten ophokken dan zijn er echt opties om het zo comfortabel mogelijk te maken.
En zo zullen er vast nog meer paardenhouders zijn.
Maar goed , je hebt gelijk dat we onze dieren veel liever veel uren in de weide zien.
@happinez ik heb terug gevonden dat jij niet kan lezen ja terwijl ik het zelfs tegen jou had.
En dat je bericht dus gewoon was om te katten en meer niet. Om het vervolgens nu weer te doen. Goed bezig meid.
Maar wijs maar lekker naar mij.
Ga je gang.
Maar laat me niet als stoeptegel gebruiken dus je krijgt dan gewoon weerwoord. In andere topics verdwijn ik dan als mensen lopen te k.tten.
Want heb wel wat beters te doen dan dat gezeik te lezen. Hier niet.
Dit is het enige topic waar ik blijf.
Heb ondertussen per pb gekregen dat dat het doel is. Mij weg etteren of een ow aansmeren. Dat laatste heb ik geen zeggenschap in... Dat eerdere vergeet het
En inhoudelijk verder.
Ik heb gelukkig ook een stal die dicht kan zonder donker. Omdat het losse boxen in een schuur zijn. Met elk een raam.
Maar beseffen jullie ook dat er mensen zijn die dat niet hebben ook niet even mogen maken?
Allemaal zo lekker kletsen vanuit jezelf. En totaal geen oog voor hoe het bij andere is of kan.