goldenarrow schreef:Ik vind de 'wat is uw uiterste prijs' vraag ook altijd zo irritant. Doe gewoon een bod
Nou dat dus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mkango schreef:Het staat je natuurlijk vrij om de vraagprijs te betalen. Je bent natuurlijk niet verplicht om te onderhandelen, maar als je wilt afdingen, is "wat is je bodemprijs" gewoon een gekke vraag.
FleurSandro schreef:Zoektocht pas een week geleden gestart en alles gaat ineens zo super snel! Gisteren meerdere haflingers bekeken en ook meteen de perfecte match gevonden! Nooit verwacht zo snel al een maatje te vinden.
Zojuist de verkoper laten weten dat ik hem wil kopen afhankelijk van een positief koopadvies. Morgen e3n dierenarts regelen voor de keuring en hopen dat hij goed door de keuring heen komt.
esje01 schreef:Hij is mee naar huis
Meet Guinness
[ [url=m/4YycC9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dRFlJa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo verschrikkelijk blij.
Lief, aanhankelijk en heel wit.....iemand nog tips om hem schoon te houden en schoon te krijgen
N0a schreef:FleurSandro schreef:Zoektocht pas een week geleden gestart en alles gaat ineens zo super snel! Gisteren meerdere haflingers bekeken en ook meteen de perfecte match gevonden! Nooit verwacht zo snel al een maatje te vinden.
Zojuist de verkoper laten weten dat ik hem wil kopen afhankelijk van een positief koopadvies. Morgen e3n dierenarts regelen voor de keuring en hopen dat hij goed door de keuring heen komt.
Wat gaaf! Ben heel benieuwd![]()
Hoe oud is die?
Mkango schreef:Kiwiaa schreef:Het staat je natuurlijk vrij om de vraagprijs te betalen. Je bent natuurlijk niet verplicht om te onderhandelen, maar als je wilt afdingen, is "wat is je bodemprijs" gewoon een gekke vraag.Ik ben zo iemand die écht niet kan onderhandelen.. Ik vind het vreselijk! Weet totaal niet wat ik ermee moet en ik zie het ding ook niet zo, vraag toch gewoon wat je wil krijgen voor dat paard, dan weet ik waar ik aan toe benIk weet wel dat het niet zo werkt, maar ja.
Prachtig dier Esje! Veel plezier ermee, en veel succes met het wassen
-----
Overigens begrijp ik niet zo goed waarom hier zo streng gemod wordt, maar oké.Als we alleen het koopproces mogen bespreken, horen discussies over zadels, juridische status van particulieren en handelaars ook niet thuis in dit topic. (Niet dat ik het storend vind overigens, maar dat vind ik ook niet van mensen die hun kant als verkoper belichten of vragen stellen over het verkopen van een paard.)
Dees schreef:Ik vind de vraag "wat is je uiterste prijs" eigenlijk buitengewoon irritant. Alleen écht domme lui stellen zo'n vraag.
Of je nu een auto verkoopt, een breipen, een huis of een paard. No deal.
Silly1972 schreef:Ja maar dat klopt dan niet
Vp betekend vraag prijs en niet vaste prijs.
Bij vraagprijs kan er altijd wat vanaf.
Dus helemaal geen rare vraag
FleurSandro schreef:Zoektocht pas een week geleden gestart en alles gaat ineens zo super snel! Gisteren meerdere haflingers bekeken en ook meteen de perfecte match gevonden! Nooit verwacht zo snel al een maatje te vinden.
esje01 schreef:Hij is mee naar huis
Meet Guinness
[ [url=m/4YycC9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dRFlJa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo verschrikkelijk blij.
Lief, aanhankelijk en heel wit.....iemand nog tips om hem schoon te houden en schoon te krijgen
Silly1972 schreef:Ja maar dat klopt dan niet
Ymor schreef:Adverteren is niet toegestaan op het forum, daar is de markt voor. Verkapt adverteren mag ook niet. Helaas gebeurt dat heel erg veel momenteel. Wij hebben er erg veel werk aan dus het zou fijn zijn als iedereen er rekening mee houd.
Dees schreef:Silly1972 schreef:Ja maar dat klopt dan niet
Maar vraagprijs betekent niet dat je bij het eerste contact al meteen je bodemprijs gaat verklappen.
9 vd 10 keer wil men dan daar ook nog op afdingen... mafklappers.
FleurSandro schreef:FleurSandro schreef:Zoektocht pas een week geleden gestart en alles gaat ineens zo super snel! Gisteren meerdere haflingers bekeken en ook meteen de perfecte match gevonden! Nooit verwacht zo snel al een maatje te vinden.
Het is een 3 jarige, onbeleerde ruin geworden! Dus nu heel hard hopen dat hij klinisch en röntgenlogisch goed is! Zijn gangen zijn echt wel een van de betere die ik heb gezien bij een haflinger. Veel swung en mooi los door het lijf
Kimberley_ schreef:Ook ik heb mijn stukje goud waarschijnlijk gevonden!!!! Net wezen kijken bij een hafmerrie en direct erop langs de weg geweest en dat gaf een super vertrouwd gevoel![]()
zijn langs rennende ponys in het land gekomen waar ze amper wat op deed en ze schrok van 2 auto's met knalpot uitlaten maar ook dat deed ze netjes.. dus nog een nachtje slapen voor de vorm maar weet 98% dat dit haar wordt
Kimberley_ schreef:Ook ik heb mijn stukje goud waarschijnlijk gevonden!!!! Net wezen kijken bij een hafmerrie en direct erop langs de weg geweest en dat gaf een super vertrouwd gevoel![]()
zijn langs rennende ponys in het land gekomen waar ze amper wat op deed en ze schrok van 2 auto's met knalpot uitlaten maar ook dat deed ze netjes.. dus nog een nachtje slapen voor de vorm maar weet 98% dat dit haar wordt