Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:Als een DA er niet meer naartoe wil dan kan dat ook komen vanwege een zakelijk conflict zoals niet betaalde rekeningen.Hoeft niet te betekenen dat er met het paard iets mis is.
anjali schreef:Als een DA er niet meer naartoe wil dan kan dat ook komen vanwege een zakelijk conflict zoals niet betaalde rekeningen.Hoeft niet te betekenen dat er met het paard iets mis is.
Lindipre schreef:Net de dierenarts gesproken voor de keuring, gaan ze door problemen in het verleden niet meer naar dat adres... oh oh rode vlag.. nu op het internet aan het zoeken naar mensen die ervaringen hebben, niks gevonden
Lindipre schreef:De Meern, Heb net haar naam opgezocht.. toch wel veel gekke verhalen tegengekomen, nu weet ik het allemaal niet zo goed meer.. Paard zag er top fit uit, maar je weet maar nooit. Iemand die hier toevallig een goede keur dierenarts weet? Zodat ik dat iniedergeval uit kan sluiten
robinxfellow schreef:Ben net terug van de tweede keer kijken bij de 8 jarige ruin. En het is een match!
Ergens komende week alles tekenen en dan is hij officieel van mij. Wel zal hij daar nog ruim 1,5 week blijven staan tot alles helemaal is afgerond bij mijn stalling.Zodra hij officieel van mij is, zal ik hem hier showen.
robinxfellow schreef:Het is bekend dat hij weeft, maar volgens haar doet hij dat alleen de eerste twee weken en dan stopt het. Ik heb het 'm niet zien doen, m'n vader die mee ging wel. Dus er is afgesproken dat als hij na 4 weken niet is gestopt met weven bij mij op stal, dat ie terug gebracht kan worden. Maar dit staat er niet in op het contract.
N0a schreef:Lindipre schreef:De Meern, Heb net haar naam opgezocht.. toch wel veel gekke verhalen tegengekomen, nu weet ik het allemaal niet zo goed meer.. Paard zag er top fit uit, maar je weet maar nooit. Iemand die hier toevallig een goede keur dierenarts weet? Zodat ik dat iniedergeval uit kan sluiten
Gingen zij niet vroeger onder de naam Baauw Montfoort? Laat idd goed keuren, maar pas ook op dat het gedrag van 't paard ineens heel anders kan zijn als beschreven.