Ergens in juni moet ik de verdediging doen, voor nu doe ik mijn best om mezelf wijs te maken dat het nog een 'ver van mijn bed show' is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ergens in juni moet ik de verdediging doen, voor nu doe ik mijn best om mezelf wijs te maken dat het nog een 'ver van mijn bed show' is.
Alleen het extra schoolwerk thuis dat er nog bij komt is klote.
Oh en om 6u30 in het ziekenhuis staan is ook minder leuk, als je weet dat ik voor 5u 's ochtends moet opstaan om er te geraken.
Grappig genoeg doe ik nu wel hetzelfde werk. Maar de sfeer daar was niet voor mij.
Ik heb een aantal slechte plekken gehad, maar ook zeker evenveel goede gelukkig. 
oh en hengstige merries...
irritant!! Dan heb je ook wel pech want ik heb 5 pony’s, allemaal merries, en ze reageren allemaal héél anders tijdens de hengstigheid

Isabel_k schreef:Dank je!Wat een mooie foto van Aliaa!
Ik vind het echt moeilijk om te stoppen wanneer het goed gaat, dan heb ik altijd zin om verder te doen!
Maar ik ben streng voor mezelf en dwing mezelf ertoe.
Ik moet zeggen dat mijn vorige merrie me best verwend heeft door niet zo'n typisch merrie gedrag te vertonen. 
Maar inderdaad heel effectief voor de vetverbranding. 
Heerlijk gevoel he!

maar verder in training heb ik het ook hoor... dan zit ik er liefst 24u per dag op om te kunnen blijven oefenen
hahaha!