Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jiill_ schreef:Hahaha ja die zijn fijn hè! Ik krijg zoooveel kramp in m'n kuiten als ik nu met normale beugels rij...
Ik heb gewoon een neoprene inderdaad, ook voor Ens en Graaf. Ik vind dat gewoon het fijnste, ik singel ook helemaal niet strak aan. En je kan het beste een 'lange' singel kopen zodat hij redelijk hoog zit als hij is aangesingeld, dat geeft een betere drukverdeling en ik vind dat ook mooier.
Harvey1 schreef:Misschien een idee voor een video: Jill's Favorieten. En dan geen Beauty zoals bij de beautybloggers maar over paardenspullen haha! Voor mij als amateur is het zo fijn om te weten welke spullen de topsporters nu wel gebruiken en wat niet en met name waarom!
Harvey1 schreef:Ik ben van mening dat wanneer jij fan bent van een (in jouw ogen) goed product je dit gewoon kunt vertellen zonder dat daar sponsoring achter zit? Het is tegenwoordig zelfs verplicht om te vermelden wanneer je een product gekregen hebt van een bedrijf. Je kunt ook iets krijgen en het echt fijn vinden of niet, je kunt ook iets gekocht hebben en het super vinden of helemaal niks. De kunst is om daar gewoon transparant in te blijven zoals Jill volgens mij al heel goed doet. Ik knap echt af op vloggers die daar niet mee om kunnen gaan. :-(
Harvey1 schreef:Ik ben van mening dat wanneer jij fan bent van een (in jouw ogen) goed product je dit gewoon kunt vertellen zonder dat daar sponsoring achter zit? Het is tegenwoordig zelfs verplicht om te vermelden wanneer je een product gekregen hebt van een bedrijf. Je kunt ook iets krijgen en het echt fijn vinden of niet, je kunt ook iets gekocht hebben en het super vinden of helemaal niks. De kunst is om daar gewoon transparant in te blijven zoals Jill volgens mij al heel goed doet. Ik knap echt af op vloggers die daar niet mee om kunnen gaan. :-(
Josien_ schreef:lindamusters schreef:Of gewoon filmen als graaf een mindere dag heeft en dan een titel als "VAL IK VAN GRAAFJE AF?????" Dat is tegenwoordig hip op YouTube
Haha dat noemen ze clickbait en het werkt wel dus niet gek dat het gebruikt wordt