[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yevrah

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:42

Bedankt voor je antwoord Jill! Is dit gewoon eentje van neopreen of ander materiaal? Ik merk wel dat ik erg graag wil weten waar jij mee rijdt of tevreden over bent. Heb al in elk geval erg fijne beugels te danken aan je (de sprengers, haha)

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 15:53

Hahaha ja die zijn fijn hè! Ik krijg zoooveel kramp in m'n kuiten als ik nu met normale beugels rij...

Ik heb gewoon een neoprene inderdaad, ook voor Ens en Graaf. Ik vind dat gewoon het fijnste, ik singel ook helemaal niet strak aan. En je kan het beste een 'lange' singel kopen zodat hij redelijk hoog zit als hij is aangesingeld, dat geeft een betere drukverdeling en ik vind dat ook mooier.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:01

Jiill_ schreef:
Hahaha ja die zijn fijn hè! Ik krijg zoooveel kramp in m'n kuiten als ik nu met normale beugels rij...

Ik heb gewoon een neoprene inderdaad, ook voor Ens en Graaf. Ik vind dat gewoon het fijnste, ik singel ook helemaal niet strak aan. En je kan het beste een 'lange' singel kopen zodat hij redelijk hoog zit als hij is aangesingeld, dat geeft een betere drukverdeling en ik vind dat ook mooier.

Ik had een vrije dure van Prolite maar daar liep hij niet lekker op. Nu eentje van kunsstof (Thorowgood) wereld van verschil en zoveel goedkoper. Misschien een idee voor een video: Jill's Favorieten. En dan geen Beauty zoals bij de beautybloggers maar over paardenspullen haha! Voor mij als amateur is het zo fijn om te weten welke spullen de topsporters nu wel gebruiken en wat niet en met name waarom!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:16

Harvey1 schreef:
Misschien een idee voor een video: Jill's Favorieten. En dan geen Beauty zoals bij de beautybloggers maar over paardenspullen haha! Voor mij als amateur is het zo fijn om te weten welke spullen de topsporters nu wel gebruiken en wat niet en met name waarom!

Zeker interessant om te weten! :))

Maar, ik denk dat dat nog niet zo simpel is om 'goed' uit te voeren ivm het hele sponsor gebeuren op youtube.

Ik heb persoonlijk echt een hekel aan die overduidelijke gesponsorde producten vlogs die je soms ziet. Ik heb echt geen idee hoe en of dat speelt bij Jill, wat betekent dat ik het hoe dan ook chill vindt hoe ze het doet, omdat het me niet stoort :+ :')
Aan de andere kant is het heel begrijpelijk en fijn voor de sporter zelf om dergelijke sponsorconstructies te hebben. Maar waarom zou het ene merk nog sponsoren als er vervolgens een 'gratis' vlog komt met allerlei andere merken? Ik denk dat je daar wel professioneel mee om moet gaan :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:18

Oh ja inderdaad, Jill's favorieten! Dat lijkt mij ook erg leuk! :)

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:28

Ik ben van mening dat wanneer jij fan bent van een (in jouw ogen) goed product je dit gewoon kunt vertellen zonder dat daar sponsoring achter zit? Het is tegenwoordig zelfs verplicht om te vermelden wanneer je een product gekregen hebt van een bedrijf. Je kunt ook iets krijgen en het echt fijn vinden of niet, je kunt ook iets gekocht hebben en het super vinden of helemaal niks. De kunst is om daar gewoon transparant in te blijven zoals Jill volgens mij al heel goed doet. Ik knap echt af op vloggers die daar niet mee om kunnen gaan. :-(

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:33

Harvey1 schreef:
Misschien een idee voor een video: Jill's Favorieten. En dan geen Beauty zoals bij de beautybloggers maar over paardenspullen haha! Voor mij als amateur is het zo fijn om te weten welke spullen de topsporters nu wel gebruiken en wat niet en met name waarom!

Dat is een leuk idee!

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:39

Harvey1 schreef:
Ik ben van mening dat wanneer jij fan bent van een (in jouw ogen) goed product je dit gewoon kunt vertellen zonder dat daar sponsoring achter zit? Het is tegenwoordig zelfs verplicht om te vermelden wanneer je een product gekregen hebt van een bedrijf. Je kunt ook iets krijgen en het echt fijn vinden of niet, je kunt ook iets gekocht hebben en het super vinden of helemaal niks. De kunst is om daar gewoon transparant in te blijven zoals Jill volgens mij al heel goed doet. Ik knap echt af op vloggers die daar niet mee om kunnen gaan. :-(

Misschien dan juist leuk dat er niet alleen wordt verteld wat de favorieten zijn maar ook welk soort producten niet. +:)+

Edit: misschien leuk om te combineren met de kasttour?

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 17:00

Harvey1 schreef:

Dat vind ik ook hoor :)
Maar ik kan me zo voorstellen dat er meer achter zit en je er wel even 'bewust' mee om moet gaan. Iets wat 'wij' ons misschien niet zo 1,2,3 zouden bedenken.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 17:07

Zo'n favorieten video lijkt mij ook leuk! Maar eigenlijk vind ik alles leuk om te kijken!

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:29

Jill, ik nodig je uit om een rondje te mennen met mijn pony haha :)
ik vind het altijd leuk om te zien dat je ook een andere discipline kan uit oefenen :)
enne ze is super lief maar niet makkelijk dus een leuke uitdaging voor je ;)
Zelf ben ik 3 jaar geleden gestopt met rijden en over gegaan naar het mennen, en tot op heden merk ik dat ik nog steeds mijn benen onbewust knijp of been wil geven haha.
Dus bij deze daag ik je uit om het mennen is te proberen ;)
Afbeelding

Durf je dit uitzicht aan?? :o

Afbeelding

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:47

Andere totaal "onbekende" disciplines lijken me idd ook een doorbreker.

Op die manier bereik je ook andere disciplines die ook over je blog praten => mond op mond reclame = ergens wel iemand die blijft hangen.

Desnoods maak je er een serie van waarbij je 2-3 maandelijks een dicipline oppakt

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:52

Kan me voorstellen dat ze er niet op zit te wachten om lekker een rondje op een ander paard te gaan springen :+. Ook al kun je het natuurlijk wel aanbod laten komen in je vlogs of op bezoek gaan bij een springruiter.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:04

Of een springruiter op 1 van haar paarden wat lage sprongetjes laten nemen.. ? ;)

(dressuur)oefeningen met behulp van balkjes / cavaletti's (misschien gereden door een springruiter op 1 van je eigen paarden), een dressuurtraining buiten (bos / vlakte ?). Of vlogs van hoe je Mach de kunstjes leert! Je wou hem toch nog meer leren? :D

Trouwens de video over hoe het met Graafje gaat vond ik ook erg leuk! Daar zou ik er wel meer van willen zien, ook van Enza en Mach! :j
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 11-04-17 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:12

Of een dressuuurproef en een trail van working Equitation, dat is momenteel populair aan het worden. Dan wordt Enzos nog bloemetjesmak

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:20

Ijslander rijden? Ook weer eens wat anders!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:37

Of je komt een keer op mn pittige dressuurfjord rijden O:)

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 23:25

Ik zou het leuker vinden om te zien hoe Jill haar eigen dingen doet dan haar met andermans pony te zien mennen ofzo :')
Maar hoe en wat precies..?

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 07:49

Het is naar mijn mening goed zoals het nu is :j
Andere disciplines laten zien is zo'n 'standaard' vlog ding en vind ik eerlijk gezegd niet bij Jill passen.

Producten die jij oprecht graag gebruikt ben ik ook wel benieuwd naar :)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:40

Ben ik ook mee eens. Een van de hoofdredenen dat ik alleen naar Jill's vlogs kijk is omdat ik juist dat kijkje in de dressuurwereld zo leuk vind :o

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:42

Ik zou het geweldig vinden als Jill eens een uitstapje naar een andere discipline zou doen zoals mennen.
Maar misschien is het wel juist onderscheidend als ze het niet doet.

Misschien net als Bianca schoenmakers bij een discipline wissel op Horse event met een menwagen even wat dingen omver rijden _O-

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:41

Wat mij ook leuk lijkt(maar volgens mij moeilijk haalbaar) is een kijkje achter de schermen bij de heeeel grote wedstrijden zoals Aken en WEG. Of ipv een staltour bij Anky, hoe verloopt een dag op wedstrijd met Anky, Edward , of... Want hoe doe je dat als dressuurruiter als je 5 of 6 paarden bij hebt. (hoe die springers dat doen weet ik trouwens ook nog niet)

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:26

Of gewoon filmen als graaf een mindere dag heeft en dan een titel als "VAL IK VAN GRAAFJE AF?????" Dat is tegenwoordig hip op YouTube

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:28

lindamusters schreef:
Of gewoon filmen als graaf een mindere dag heeft en dan een titel als "VAL IK VAN GRAAFJE AF?????" Dat is tegenwoordig hip op YouTube

Haha dat noemen ze clickbait en het werkt wel dus niet gek dat het gebruikt wordt :+

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:30

Josien_ schreef:
lindamusters schreef:

Haha dat noemen ze clickbait en het werkt wel dus niet gek dat het gebruikt wordt :+

Best vervelend want ik hoop dan altijd op sensatie en dan uiteindelijk gebeurd er niks :')