Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:ik ben wat ouder dan Maudenmarc en de paarden zijn niet van mij. Ze zijn altijd van mijn vader geweest en hij bekostigd ze. Ik mag een x bedrag uitgeven en daar bemoeit hij zich niet mee.
De vos die ik nu heb heeft hij keertje of 5 gezien, hij kan hem zo niet eens uit stal pakken
Vroeger wel fanatiek gereden overigens maar vanwege zijn eigen bedrijf te risicovol
En of ik niet onafhankelijk wil zijn en de paarden aan mezelf? Ik ben onafhankelijk, werk hard maar mijn vader wil gewoon graag wat dingen betalen. Hij heeft er hobby in mij plezier te zien hebben met de paarden. Hun hebben een zeer goed lopend bedrijf en delen daarin graag met ons. Al is het natuurlijk niet zo dat ik met mijn handje op kan gaan staan!
De paarden zijn van mijzelf. Ik beslis erover, staan op mijn naam enkel niet met mijn geld betaald.
Marrit89 schreef:Zijn er mensen die voor ons de speld in de hooiberg hebben/weten?
Ons wensenlijstje:
Merrie/Ruin
Kleur maakt niet uit (liever geen schimmel of bont)
Stokmaat: 160 cm tot 175 cm
Leeftijd: 5 t/m 12 jaar (indicatie)
Aangespannen beleerd en gereden
Paard moet beschikken over een goede basis onder het zadel, liefst op +- L niveau dressuur.
Moet een sprongetje kunnen maken.
We zoeken een aansprekend dier met een goede bouw voor het werk.
Steekwoorden: Nuchter, ongecompliceerd, werkwillig.
Prijs: Max 3000 euro
Geen haflingers, tinkers, friezen etc. Wel voorkeur voor Groninger en Gelderse paarden.
Paard wordt echt allround gebruikt. Bosritten, menritten, dressuur en springen/cross.
Kleine noot: We zoeken vanaf nu echt meer in onze regio. Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Noord-Oost Polder
ivm overal heen crossen en vele teleurstellingen.
Goos_Horses schreef:BVA auctions is ergens een vorm van oplichting. Ze krijgen de paarden niet alleen uit faillisementen, eigenaren kunnen hun paarden daar ook aanbieden. Voornamelijk grote stallen doen dit om zo van de "troep" af te komen, dus de paarden die niet verkocht worden.