haha die had ik ook gezien! zal wel door hoe de fotos genomen zijn komen.. het verbaast me soms hoe weinig moeite mensen nemen voor een paar mooie fotos..
Mysticism
Geplaatst: 23-08-12 11:08
paard lijkt heel vreemd in verhouding inderdaad!
Wij zouden volgende week zaterdag een paard ophalen. Nu heb ik gister te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word, erger nog ik krijg totaal geen uren tot oktober... Hier baal ik flink van want nu kan het hoogstwaarschijnlijk niet doorgaan. Aangezien mijn vriend op zijn laatst donderdag pas hoort of hij bij zijn bedrijf kan blijven ja of nee. We zouden het paard(veulen) makkelijk kunnen betalen op mijn salaris alleen. Ik had er ook totaal geen rekening mee gehouden dat mijn contract niet verlengd zou worden aangezien ik 2 weken geleden een gesprek gehad heb met de manager en deze was erg lovend. Dus nu baal ik dubbel aangezien ik er best wel naar uit keek
Anoniem
Geplaatst: 23-08-12 11:09
Haha grappig :p Ja inderdaad, of je krijgt van die hele kleine fotootjes te zien. Of geen 1 onder het zadel (tuurlijk als ie onbeleerd is kan dat niet maar zie het ook zo vaak bij beleerde paarden) Of maar 1 of 2 fotos en dan maar van 1 kant...
Ankie2011
Geplaatst: 23-08-12 11:18
Helaas, de haflinger is het niet geworden. De eigenaar hield vast aan zijn vraagprijs en wilde niet onderhandelen. Het was een leuke pony, maar ben niet bereid een fantasieprijs te betalen voor een haflinger. Ik heb hem succes gewenst met de verkoop en zoek verder naar een braaf buitenrijpaardje. Ik hoor het wel mocht ie zich nog bedenken over een paar maanden.
Malou9
Geplaatst: 23-08-12 11:30
Lieve bokker, ik lees trouw jullie topic mee ( handig zo'n smartphones ) maar ik heb toch echt even jullie hulp nodig. Zou iemand met mij een filmpje willen beoordelen via pb. Ik weet niet zeker of de bak zo zwaar is of het paard gewoon niet lekker loopt...
Dit jaar word onze dochter 18 en dus komen haar pony`s te koop. Wil alvast haar E pony hier aanbieden. Alle informatie kun je hier op Bokt wel vinden over haar.Op dit moment is ze Z1 met ongeveer 24 wp en in september gaat ze over naar het Z2. Zoek maar eens op de naam rozenlaans daisy. Wij zoeken een plekje voor haar bij echte paardemensen.
Malou9
Geplaatst: 23-08-12 11:44
amykimmie schreef:
Malou, stuur maar!
Symbeami schreef:
je mag mij ook sturen Malou
Belsje schreef:
Mij ook
kunamosity schreef:
Mij ook wel!
lisch schreef:
en mij ook
dat zijn er heel wat!
Dankjulliewel allemaal. Top dat we elkaar zo kunnen helpen
Zal ik me heel erg moeten vergissen over de gribaldi, maar zou zweren dat er rx iets niet goed zat maar daar komen geinteresseerden maar op 1 moment achter (die merrie zou iedereen die aan fokken denkt direct prokken dan is ze elite ) De prijs is inderdaad wel erg hoog ik kan me voorstellen dat mensen dat paard het niet waard vinden.