Wij gaan vanmiddag weer paard kijken. Mijn eigen staat ook nog steeds te koop, gaan we vanmiddag misschien ook nog even langs.
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-12 11:14
Natuurlijk moet een fokker ook selecteren dat is ook precies wat ik zeg, betekend niet dat het een paard is die niet goed is maar in de fokker ogen niet goed genoeg of er is te veel bloed verwantschap. Ik bekijk een paard anders dan iemand die enkel de sport in wil. Mijn merries moeten ook kwa lijn interesant zijn om mee te fokken en predicaten hebben. Hoewel mn vos daar niet aan voldoet maar die zal ook niet een blijver voor de fok zijn. (of ze moet zich echt bewijzen in de sport en dan ster worden )
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-12 11:23
Trouwens met 100 pagina's is het dan niet weer tijd voor een nieuw topic?
ik heb er 2 en het onderhoud etc is geen probleem maar echt een dier bij kopen is nu niet te doen, wil dr wel 1 bij voor de sport dus zoek of een sponsor of iemand die een fijn paard heetf die een ruiter zoekt hahaha
het aanbieden is wel toegstaan maar het bespreken mag eigenlijk niet
ikke
Geplaatst: 21-07-12 12:30
monica08 schreef:
Aangezien dat in de vorige topics ook in de OP stond heb ik dat overgenomen
Oh? Volgens mij zijn er in dit topic bij bosjes paarden van stalgenoten, kennissen en andere "derden" onder de aandacht gebracht, al is het maar dat mensen MP-linkjes plaatsen "is dit iets voor iemand".
Seven schreef:
het aanbieden is wel toegstaan maar het bespreken mag eigenlijk niet
Maar intussen is daar door niemand over gevallen. Of heb jij wel een waarschuwing gekregen per PB?
Nee dat niet maar we moeten het wel vermelden dat het officieel niet is toegstaan, ookal bespreken wij wel eens ads Maar het bespreken van een onbekend paard is dus officieel niet toegstaan.