Ook al pagina 100, ja! Hij begint stom toevallig met foto's.
Super lief, jullie reacties

Ik zou eigenlijk moeten filmen hoe hij 's avonds is bij het 'afvoeren'. Ik haal dan o.a. de mest uit de stal en hang er nieuwe hooinetten in. Voorheen hield hij mij in de houdgreep, door met zijn hoofd over mijn schouder te komen en zo mij tegen zich aan te drukken. Ik hing dan achterover tegen hem aan en meestal vloog mijn mestbakje dan ergens door de lucht.
Nu pakt hij het anders aan. Hij doet namelijk enorm zijn best om vol in mijn gezicht te likken. Iets wat ik niet per se heel fris vind.

Ik schiet als een ninja door de stal heen om hem te ontwijken, maar die atactische kerel is in een box van 3,5 cx 3,5 m nog verrassend snel.
Sinds kort doe ik mijn grote capuchon op (met winterse bontkraag) en dan schiet ik gebukt door de stal om me te beschermen tegen zijn enthousiaste gekus.

Hij raakt niet snel ontmoedigd. Ik zie dan doorlopend een grote roze tong door mijn beeld vliegen en hij probeert ook mijn capuchon af te doen om bij mijn gezicht/oren/haar te kunnen komen. Hij wint meestal. Ik heb daarom niet meer de keuze of ik voor het slapen gaan nog onder de douche spring, hij bepaalt dat voor mij.

Het is niet zo dat ik hem wil negeren. Ik kriebel hem met alle liefde, maar graag ná het verwijderen van de mest en het ophangen van de hooinetten.
Als ik de eerste lebber heb geïncasseerd, ondanks al mijn inspanningen, accepteer ik mijn verlies en begint de kriebelsessie toch eerder dan gepland...