bertine37 schreef:kennen jullie stal jansen v.d. hout? zie daar steeds wel leuke dieren voorbijkomen. maar ik weet niet of het een betrouwbaar adres is?
Even intypen bij zoeken.. je vind genoeg zegmaar..
Vandaag wordt die van mij gebrahct

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bertine37 schreef:kennen jullie stal jansen v.d. hout? zie daar steeds wel leuke dieren voorbijkomen. maar ik weet niet of het een betrouwbaar adres is?
Duijfje schreef:Sterkte Yelly!!!bertine37 schreef:kennen jullie stal jansen v.d. hout? zie daar steeds wel leuke dieren voorbijkomen. maar ik weet niet of het een betrouwbaar adres is?
Even intypen bij zoeken.. je vind genoeg zegmaar..
Vandaag wordt die van mij gebrahctNog maar een paar uur wachten
Calypso84 schreef:ik ben het in het engels gewend(personal message)
haha
Ons paard komt inderdaad op de Grindhoeve te staan. Mijn zwager en schoonzusje hebben die boerderij overgekocht van mijn schoonouders. Mijn vriend heeft hier altijd gewoond.
Leuk buitenrijden? Natuurlijk! Straat oversteken, dan de dijk nog over en je zit bij kilometers dijkpaden
Je pakt de trailer en binnen een half uur sta je bij Rhenen / Dieren op de Veluweheeeel mooi!