Welke kleuren zouden hem mooi staan? Ik heb momenteel een petrol dekje en een zwarte met lichtblauw koord. Ik wil er ook ooit een wit dekje bij maar ik twijfel over de kleur van de bies/koord. Ik denk dat donkerblauw hem ook wel mooi staat.
Wat is leuk voor haflingers? Deze stoere binkies. Maar dan alleen halsters
xRiiannex
Geplaatst: 30-10-16 13:40
Janinevv schreef:
Blauw! Zoals baby of meer groen blauw.
Wat is leuk voor haflingers? Deze stoere binkies. Maar dan alleen halsters [ [url=m/pMahXm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Turquise!
Anniek22
Geplaatst: 01-11-16 14:16
Wat staat er leuk bij mijn nieuwe paard? Leemvos, kol en sneb, lange manen..
Liez: wit en zwart natuurlijk, maar misschien ook lichtgroen, marinegroen - of blauw, mintgroen, roze en tinten blauw Janine: ik zag ze al langskomen op andere topics, wat een schatjes ik denk dat meerdere kleuren groen, "goede kleur beige", bruin, blauw, turqoise etc
Hoi, willen jullie mij helpen? Ik heb zondag een fotoshoot in het bos bij Nikki de Kerf met mijn vosmerrie (die in mijn profiel staat). Wat moet ik daarbij aan?? Ik doe haar gewoon haar zwarte hoofdstel in, dus het gaat meer om mij. Ik heb zelf blond haar.
LCT
Geplaatst: 02-12-16 12:45
Ik ben op zoek naar een nieuw dekje voor dit paard! Het is een merrie
[url]
Ik weet niet hoe ik een foto in een linkje moet zetten dus heb er 2 gewoon zo neergezet..
ik vind rood, bordeauxrood, blauw, turquoise en groen wel heel mooi staan bij bruintjes met zwarte manen, maar eigenlijk passen alle kleuren er wel mooi op
Ik wil graag tuigonderleggers kopen in een leuke kleur en mijn sulky opnieuw laten poedercoaten. Maar in welke kleur?
De pony zelf is licht palomino. Nu in de winter is hij wit achtig. Zijn tuig is bruin met een soort geel en koper kleurige fournituren. De wagen zelf is een hca sulky met zwart en nu nog paarse banden en zitting.
Halloo, ik meld me even. Ik heb 3 shetjes en vraag me af welke kleur jullie het mooiste vinden staan bij hun! 1:
2:
3:
Ben benieuwd wat jullie het leukste bij deze kleuren vinden staan!
Willemijn_x
Geplaatst: 27-12-16 18:28
bij bonte ponys vind ik oranje, roze en paars erg mooi! bij 2 zou ik voor neon kleurtjes kiezen zoals felgroen felgeel enzo en voor 3 wat basic tintjes zoals bruin en beige
Willemijn_x
Geplaatst: 27-12-16 18:31
wat staat mooi bij mijn bruintje? ik heb nu: mint roze lichtblauw oranje donkerblauw blauw groen wit zwart
jaa ik zat te denken aan bordeaux rood maar k kon niet echt iets vinden k heb maat veelzijdigheid full en peesbeschermers en oornetje cob..
Frederiqueee
Geplaatst: 05-01-17 20:52
Welk kleurtje staat bij die van mij? Zit zelf beetje aan geel te denken. Ook blauw lijkt me wel leuk maar weet nog iet welke kleur blauw
Hij word deze zomer ingereden en dit zijn z'n kleur verschillen tussen zomer en winter
had even geen betere fotos
camille_J_M
Geplaatst: 29-01-17 19:56
en bij deze pony ze is nu (wintervacht) wat donkerder, wat meer richting oranje (beetje zoals op de laatste foto) ik heb al bordeaux en die blauw van mijn broek