Die zonder wedstrijdervaring.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik weet het, er moet nog veel verbeteren
?
Ik ga dan ook geen nieuwe openen. Denk dat ik daar ook niet meer in ga reageren, krijg ik hem ook niet weer steeds bij m'n eigen berichten

Citaat:Ja, maar normaal is een HK-kletstopic pas na 500 pagina's 'vol'. Geen reden om het na 100 pagina's al te sluiten dus en een nieuwe te beginnen.....
Maar goed, het nieuwe topic is al gemaakt, dus ik zal hier een slotje op doen.
Achja, we zien het wel haha, als ie dicht moet horen we het wel! Citaat:Ik ga dat even overleggen, want bij het vorige topic was dat volgens mij ook niet nodig geweest. Praat voorlopig gewoon nog lekker door in het oude topic en wacht even met iets nieuws openen, mogelijk mogen jullie hier tot 500 blz doorpraten, daar kom ik nog op terug
Met vriendelijke groet,
Nuage, namens het moderatorteam
!
!
.
Als hij goedgekeurt wordt is hij lekker van mij
. Net even naar het zadel gekeken en die ligt naar mijn idee echt perfect! Schouder ligt vrij, schuift niet, drukt niet op de ene plek meer dan op de ander. Maarja hij krijgt natuurlijk nog bespiering en dan moet ik wss toch weer een ander kopen. Longeren doet hij ook al een heel stuk beter dan een paar maandjes terug, kent hooo en draf nu al heel goed
!
) Ja als er een wedstrijd in bij de stal 200m verder op georganiseerd wordt doe ik misschien nog wel mee maar verder niet..