Het lief en leed wat een zorgenkind heet.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:47

Oke Bren hier komt de vertaling: Samengestelde Wedstrijd Sport, of te wel dressuur, springen en cross op 1 dag. Ze heeft een D-pony (1.46) en rijdt in de klasse Licht.

Met huisdieren is er altijd wel iets, lijkt het soms. Gelukkig knapt Senna weer op.
Wij hebben op dit moment een logeer( tenminste dat hoop ik)varken.
Beestje was ergens aan zijn lot overgelaten en tijdelijk bij ons geplaatst tot er een oplossing voor is. De huid helemaal kapot, lange klauwen en ontstoken ogen.
Wel een heel grappig dier, maar goed ik heb er al 2 en deze erbij plaatsen wordt vast knokken, dus maar weer even iets tijdelijks verzonnen.

Dat is natuurlijk te weinig info he Bren, wat is het voor een paardje, vertel meer, ikke ben heel nieuwsgierig en ik vermoed de anderen ook.
xxx

Yes pagina 100 bereikt, kom maar op met dat nieuwe topic!!!!!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 13:04

Dank je wel voor de uitleg Es :D
Lijkt me erg leuk om te doen maar zeer zwaar voor zowel de ruiter als paard.
Heel veel succes morgen *\o/*

Oh wat leuk een varken op visite dat hoor je niet vaak :D
Het arme dier wat verschrikkelijk gelukkig heeft hij nu een goed tijdelijk huisje gevonden.

Oke ik heb geschreven op dit paard gisteren maar heb nog niets gehoord even afwachten dus maar :=
http://www.milanuncios.com/venta-de-cab ... 984876.htm

Kunnen jullie even helpen bij het zoeken van een titel?
Of wat doe ik gewoon deel twee?, hellup........................

esje01

Re: Het lief en leed wat een zorgenkind heet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:08

Wow, gave bok zeg, ben heel benieuwd hoe dat verder gaat.
Wat dacht je van: we delen het lief en leed, wat zorgenkind heet.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:57

Wauw, Brenda! Wat een gaaf paard is dat zeg! :D :D

Pfoe, voor de titel kan ik nu even niks bedenken, ben niet zo creatief!

En hoe gaat het met mij, op het moment wel redelijk. Heb een paar moeilijke dagen gehad, echt een dipje doorgemaakt. Vandaag 3 weken.. Maar ook weer mooi nieuws, Rosa is vanaf vandaag officieel van mij! Ze blijft bij me :+:

Aan de andere kant doet het toch weer zeer. Ik ben nog zo in de weer met Romy.. Kan nog steeds haar foto's echt niet bekijken.. Maar ik geef het flink de tijd. Mis haar gewoon zo enorm.. Nog steeds.

esje01

Re: Het lief en leed wat een zorgenkind heet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:51

Fijn dat Rosa blijft Lonniejj.
Ze gaat je door deze tijd heen helpen.
Vergeten zal je Romy nooit, maar het mooie van liefde is dat je het kunt delen en dat het hart veel speciale plekjes heeft waar de echt dierbaren een plekje krijgen.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 18:16

WAUW blensink... koop het, je hebt het echt nodig! wat een verschrikkelijk gaaf, mooi dier! Caballo de barbie, haha!

gelukkig gaat het al beter met je katje, altijd zo sneu als ze niet fijn zijn. gelukkig hadden jullie het snel door. komt dat veel voor bij jullie, zwerfkatten? Ik denk meer dan in NL of niet?

@ lonniejj super dat Rosa blijft! Natuurlijk ben je nog niet over Romy heen, maar dat hoeft ook niet en zal misschien ook nooit helemaal gebeuren. als het je maar niet tegenhoudt om van Rosa te genieten, want dat moet je hoe dan ook gewoon doen!

@ mariska, wat geweldig dat Bob het zo goed doet, en dat het winter-plan van de baan is daarmee! stel je voor, straks blijft hij het nog járen goed doen!

@ esje, klinkt alweer helemaal goed, en waag het niet om zonder prijzen terug te komen he!

voor de titel vind ik 'het lief en leed dat een zorgenkind heet Deel II' eigenlijk goed, dat zinnetje omvat precies waar dit topic ooit voor bedoeld was toch? ben heel benieuwd naar de opening!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 23:36

Lonneke wat een een geweldig nieuws krijg wederom kippevel van je bericht. *\o/* *\o/*
Ontzettend gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst Roos. <3
Ik wens jullie heel veel gelukkig jaren samen toe waarin jullie veel leren van elkaar.
Ik kan me voorstellen dat je je dubbel voelt aan één kant het verdriet om jouw mooie Rooms en aan de andere kant zoveel nieuw geluk met Rosa. :(:)
Laat het maar op je afkomen meid ik denk dat je het super doet en blijf ervan overtuigt dat Romy jou Rosa heef toegeeigend :j
Je bent een geweldig mens en kan niet leven zonder jouw liefde aan een mooi paard te geven.
Heel heel veel geluk en plezier jullie beide.

Hahaha grappig hoe je dat zegt merrieveulen waag het niet om zonder prijzen thuis te komen ik ga met je mee. :')
Heel veel succes morgen Esje!!

Hier zijn inderdaad veel zwerkatten en honden merrieveulen en de pest is dat ik alles wil binnenhalen en verzorgen. |(
Had van de week een ruzie met Ernesto en ben er nu achter dat hij gelijk heeft. :o
Ik kan niet alles in huis halen eerst was het één kat en nu staan er vijf voor de deur en geven mijn Senna een ziekte.
Gelukkig gaat alles steeds beter met Senna ze eet weer goed en neemt haar pilletjes in.
Ze knapt weer helemaal op ben blij met de da hier in het dorp hij heeft echt zijn tijd en zorg gegeven. *\o/*

Heb nog niets gehoord van het barbiepaardje helaas. ;(
Nog maar even afwachten op het moment lijkt het alsof ik meerdere paarden leuk ga vinden maar ik ga jullie niet lastig vallen met plaatjes hahahah.
Even kijken of ik het nieuwe topic in de lucht kan gaan gooien ben zo ontzettend nerveus en ben bang dat jullie het niet leuk vinden of dat ik er meer werk van had kunnen maken. :o

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 01:17

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 07:07

Aha! het nieuwe topic!!!

vaarwel, oud topic! :evaw:

*stapt naar buiten, trekt deur dicht en vertrekt richting het nieuwe topic* :evaw: