Lonneke wat een een geweldig nieuws krijg wederom kippevel van je bericht.
Ontzettend gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst Roos.
Ik wens jullie heel veel gelukkig jaren samen toe waarin jullie veel leren van elkaar.
Ik kan me voorstellen dat je je dubbel voelt aan één kant het verdriet om jouw mooie Rooms en aan de andere kant zoveel nieuw geluk met Rosa.
Laat het maar op je afkomen meid ik denk dat je het super doet en blijf ervan overtuigt dat Romy jou Rosa heef toegeeigend
Je bent een geweldig mens en kan niet leven zonder jouw liefde aan een mooi paard te geven.
Heel heel veel geluk en plezier jullie beide.
Hahaha grappig hoe je dat zegt merrieveulen waag het niet om zonder prijzen thuis te komen ik ga met je mee.
Heel veel succes morgen Esje!!
Hier zijn inderdaad veel zwerkatten en honden merrieveulen en de pest is dat ik alles wil binnenhalen en verzorgen.
Had van de week een ruzie met Ernesto en ben er nu achter dat hij gelijk heeft.
Ik kan niet alles in huis halen eerst was het één kat en nu staan er vijf voor de deur en geven mijn Senna een ziekte.
Gelukkig gaat alles steeds beter met Senna ze eet weer goed en neemt haar pilletjes in.
Ze knapt weer helemaal op ben blij met de da hier in het dorp hij heeft echt zijn tijd en zorg gegeven.
Heb nog niets gehoord van het barbiepaardje helaas.
Nog maar even afwachten op het moment lijkt het alsof ik meerdere paarden leuk ga vinden maar ik ga jullie niet lastig vallen met plaatjes hahahah.
Even kijken of ik het nieuwe topic in de lucht kan gaan gooien ben zo ontzettend nerveus en ben bang dat jullie het niet leuk vinden of dat ik er meer werk van had kunnen maken.