Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annelinde schreef:Annelinde schreef:Ik heb eindelijk na 16 jaar wachten mijn eigen paard.. Alleen nu heb ik geen naam xD
Het is een merrie van 7 jaar. Donkerbruin(bijna zwart), met heel veel front. Niet heel snel, ook niet heel sloom ofzo.
Vader is Ahorn.
We hebben nu Cover Girl xD
Hebben jullie nog iets?
We hebben alleen een probleempje. Ze heette VesijgjeEn die naam willen we maar veranderen, maar dan moet die naam wel met een V beginnen.
kelly19 schreef:Weet iemand een mooie indiaanse naam of een spaanse naam? Geen veel gebruikte namen zoals: Amigo, Amore enz...
S_uus schreef:Handig zo'n topic denk ik.
Zaterdag ga ik kijken naar een paar veulens, maar 1tje is me oog vorige week op gevallen
dit dier heeft nog geen naam, het is een merrie, en wil een leuke naam , iets van winaar in het spaans of zo.
Of toekomst of iets in die zin! Iemand suggestie's?
XxLiEsJuHhxX schreef:ik ben hier al veel leuke namen tegen gekomen..maar ik ben op zoek naar een naam voor een ponydie verwaarloosd en mishandeld is.. vind het altijd leuk spaans of italiaans.. en zou er eigenlijk graag Vita in willen hebben en esparanza ofzo die 2 woorden hoeven er niet persee in.. ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want weet het echt neit meer.. het gaat trouwens om een merrie.
ik vind lange namen altijd mooi. en zoek echt een betekenisvolle naam voor de merrie omdat ze tot n toe zo'n rot leven heeft gehad..dus echt een naam die vertrouwen liefde en hoop uitstraalt..
als jullie het nog een beetje snappen..
xx_Kelly_xx schreef:Ik zoek een leuke naam voor een donkerbruine merrie, wordt in de toekomst wedstrijden mee gereden, iets wat kort en krachtig is, heeft iemand suggesties?
xx_Kelly_xx schreef:Ik zoek een leuke naam voor een donkerbruine merrie, wordt in de toekomst wedstrijden mee gereden, iets wat kort en krachtig is, heeft iemand suggesties?
jesssiie schreef:Weet iemand mischien een leuke naam voor een bont paard (een barock pinto)