Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Koekie73 schreef:Even een ego post.
Wij gaan 8 juli met Ellie naar de kliniek. Ellie blijft af en toe niet goed lopen. Instructrice vindt het niet kreupel, eerder niet helemaal zuiver. Wat mij betreft is dat hetzelfde; niet zuiver is gewoon kreupel. Zo'n jonge merrie (ze wordt 1 juli pas 4) die nog amper wat gedaan heeft; ik vind het gewoon niet kloppen.
Dus ipv weer de fysio te bellen, vind ik het tijd dat onze DA mee kijkt.
Ik ben benieuwd en tegelijkertijd houd ik mijn hart vast. Teveel slechte ervaringen al is er geen aanleiding om te denken dat er in dit geval ook iets ernstigs aan de hand is.
Gek is trouwens wel dat als je haar goed aan elkaar rijdt, ze helemaal rad loopr. Maar goed, gister zag ik haar LA kreupel lopen en bij de hoefsmid leek ze moeilijk op LA te steunen. Hij heeft nog met de tang gekeken maar daar reageerde ze niet op. Ik verwacht dus geen hoefzweer (en anders zouden we dat de komende dagen wel merken)
Het houdt me iig bezig.
Babootje schreef:...
Leedebee: wat een lelijke scheur. Ik hoop dat je hoefsmid er wat mee kan wat ik zie m al aardig dicht bij de kroonrand zitten. Mss is er toch een ijzer nodig om de boel een beetje bij elkaar te houden.
...