Heb ook nog een filmpje maar moet nog uploaden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bloemetje75 schreef:Ik vind dat foto's van Joy/Sam/Reve met pet of een van de honden (of 3 honden ieder een pet) ook prima is...
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi halster kreeg je.
Bloemetje75 schreef:Ik vind dat foto's van Joy/Sam/Reve met pet of een van de honden (of 3 honden ieder een pet) ook prima is...
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi halster kreeg je.
friendly schreef:Ayasha schreef:![]()
Zó groot gaat ie toch nie worden? Hoe moet ik dan zadelen?
Een ladder
Maflinger_S schreef:Als ze allebei/samen in de het vrachtwagentje passen: allebei meenemen en lekker gaan rijden. Als je lijf het kan ...
Joy is nog te jong voor het alfabet ... maar mocht ie toch doorgroeien, dan inderdaad het volgende doen om hem op te zadelen: Joy neerzetten met opstapje ernaast. Aanloopje richting opstapje nemen met zadel in je armen. Op het opstapje zadel op Joy gooien (goed mikken!) dan het zadel nog even goed leggen terwijl je op het opstapje staat en klaar is Jantje. Moet je het opstapje niet te dicht bij Joy zetten want dan bestaat de kans dat je met zadel en al achterover klapt van het opstapje af en dat moeten we niet hebben.
Besje schreef:Als het voor jou fysiek en mentaal mogelijk is zou ik voor de twee gaan
Maflinger_S schreef:Mijn met zadel op opstapje verhaal moet je ook vooral niet proberen.
Ik probeerde het wel: met 25 kilo western showzadel in mijn armen op het opstapje, te dicht bij het paard met een stokmaat van 1.60 en zonder aanloopje, dat zadel op dat paard te krijgen met inderdaad als gevolg dat ik met zadel en al bijna achterover viel. Daarna dus zonder opstapje maar met aanloopje dat zadel op dat paard gegooid en dat ging beter.
Hou het vooral veilig!
O, als je tijd hebt tussen je optredens met verschillende paarden en je lijf kan het aan, dan zou ik ze zeker allebei meenemen. Helemaal leuk toch.
pmarena schreef:Poeh dat klinkt wel als een lange dag als je ze allebei zou doen...
Denk dat je zelf het beste in kan schatten met welke keuze je jezelf het meest gelukkig maakt.
Ik kan me voorstellen dat Reve naar meer smaakt, maar dat je bij Sam ook zoiets hebt van hee ik wil daar wel nog lekker mee verder zo lang het nog kan
Dat stapeltje herders
Wat lief dat "die van je man" zo op schoot kroop!
Ik ben ook wel benieuwd naar voor en na pet-foto's om tot het volledige besef te komen wat je die arme man hebt laten doorstaan....het klinkt als een énorm probleem waar hij nog lang de PTSS symptomen van met zich mee zal moeten dragen...de arme drommel. Wat goed dat hij uiteindelijk na al dat doorstane leed voor zichzelf op durfde te komen
Goudlokje ziet er goed uit
Hij probeert Vigo inderdaad goed bij te houden
Mocht het spaak lopen met de weide dan zou ik opteren voor een kudde mini's hierna
friendly schreef:Maar die linker twee zijn me dan weer te nieuw. Daar zou ik bang zijn dat ze vies worden ofzo en te gebruiken. Dan heb ik toch liever rechts, eentje die een leven heeft (gehad)
Achterom schreef:Qua zadelen komt dat echt wel goed, ik kan als uk van 1,60m ook gewoon de kwpn'er van mijn vriendin zadelen. Het dier is 1,86m en draagt een westernzadel.
Mijn vriendin is trouwens maar iets langer dan ik en heeft flinke lichamelijke issues, maar ook haar lukt het wel. Is echt een handigheidje.
pmarena schreef:Die linker types zijn ook vaak dikker en warmer....
pmarena schreef:Als ik de medewerker was dan was ik lekker uit de buurt gebleven
Bloemetje75 schreef:Ja ik ook, jullie communicatie onderling zou mijn dag goed maken!