Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindipre schreef:Ik heb hopelijk ook een nieuwe aanwinst! Vandaag gekeken naar 2 onbeleerde PRE’s.. heel iets anders dan wat de bedoeling was, maar bij 1 had ik direct een klik.. heb dit nog nooit meegemaakt, hopelijk binnekort mee naar huis nemen!
boemel schreef:Wat zoek je en bij welk budget?
ArcoIris schreef:boemel schreef:Wat zoek je en bij welk budget?
Merrie (voorkeur, maar hé, ruinen zijn ook welkom!)
Allerbelangrijkse: braaf en lief! (Buiten/Smid/DA/Trailer/Ander terrein)
Tussen de 5 en 12 (uitwijken kan altijd natuurlijk, maar sws niks boven de 16)
1.50m tot 1.70m (Ik ben ook maar 1.66, geen ladder nodig hebben met op en afstappen is wel zo praktisch....)
Netjes aangereden allrounder heeft de voorkeur (Lees: nette basis dressuur en springen, hoeft geen hoge klasse gelopen te hebben)
Mijn budget is max. 5000
Net even bij kunnen lezen, iedereen gefeliciteerd met z’n nieuwe aanwinsten!
Lindipre schreef:Net de dierenarts gesproken voor de keuring, gaan ze door problemen in het verleden niet meer naar dat adres... oh oh rode vlag.. nu op het internet aan het zoeken naar mensen die ervaringen hebben, niks gevonden
ArcoIris schreef:boemel schreef:Nee, helaas. Wel een paar leuke paarden gezien, die voor ons te klein waren, maar die zitten hoger qua prijs.
Mijn ervaring ook, heeft iemand nog andere kanalen om te bekijken? Ik hou momenteel Facebook, Sporthorses, Ehorses, Marktplaats en Bokt in de gaten.
Lindipre schreef:Net de dierenarts gesproken voor de keuring, gaan ze door problemen in het verleden niet meer naar dat adres... oh oh rode vlag.. nu op het internet aan het zoeken naar mensen die ervaringen hebben, niks gevonden
Lindipre schreef:De Meern, Heb net haar naam opgezocht.. toch wel veel gekke verhalen tegengekomen, nu weet ik het allemaal niet zo goed meer.. Paard zag er top fit uit, maar je weet maar nooit. Iemand die hier toevallig een goede keur dierenarts weet? Zodat ik dat iniedergeval uit kan sluiten
Lindipre schreef:De Meern, Heb net haar naam opgezocht.. toch wel veel gekke verhalen tegengekomen, nu weet ik het allemaal niet zo goed meer.. Paard zag er top fit uit, maar je weet maar nooit. Iemand die hier toevallig een goede keur dierenarts weet? Zodat ik dat iniedergeval uit kan sluiten