Vientje schreef:Jammer van jullie les Utopia...je gaat er wel fijn mee om zo ipv boos te worden

Ben niet zomaar boos te krijgen
Maar áls ik boos ben, berg je dan maar
Fijn trekje van m'n moeder geërfd: duurt ééuwen om me écht boos te krijgen, maar als m'n emmertje dan eenmaal overloopt......
Wat is Pinda toch een lekkerding hahaha
Heerlijke verhalen, foto's en filmpjes van jullie 
s1993 schreef:Utopia is het niet omdat het wat verder rijden is, dat ze het zonde vindt/vinden om maar voor 'even' te komen? Als ik wat langer onderweg ben vind ik wat langer blijven en samen eten ook prettig. Als iets om de hoek is, geen probleem om alleen les te geven.
Zelf heb ik dit totaal niet, maar snap inderdaad dat sommige mensen zo denken. Daarom zou ik de les ook gewoon betalen (ook al is het een vriendendienstje..), maar we zouden ook nog een rondje gaan rijden op 2 van mijn paarden
En haar vriend kwam mee om samen met mijn vriend iets te doen... geen idee wat
Dus ze kwam sowieso al niet alleen voor de les, we hadden al een middagvullend programma. Vandaar ook dat ik had gezegd dat dan óók nog blijven eten mij wel een beetje teveel was nu nog.... maar we zitten alweer gezellig te kletsen over van alles en nog wat haha 
Dapper Jodym

Mooi dat het zo goed voelt goldenarrow! 
Welkom Kelly! Wat een práchtig paard.. snap wel dat je daar als veulen veel te verliefd op ben geworden
Wie weet wat voor vertrouwen dat hij je gaat geven 
Mooie nieuwe naam en profielfoto Miranda