Over lekkere dikke billen gesproken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kon heel fijn en recht in balans zitten en Joep liep dan ook direct weg zonder twijfel. Hoppa. Deal is done. 

en dat je wat hebt gevonden. Wel jammer van je eigen zadel...

er was geen beweging in te krijgen... gelukkig kwam er iemand even helpen en die heeft mij later zelf een zweepje gegeven en is toen de bak weer uit gegaan. Ik moest haar wel 3 kleine tikjes geven, maar toen leek het kwartje wel te vallen
Eline_S_S schreef:@Orchidee14, Bedankt! Zoals het nu lijkt wil ik hem deze zomer beleren (dus alle basisknopjes erop) en dan in de winter weer even met rust laten, ook aangezien hij in de winter de neiging heeft wat in te vallen. Ik begin dan ook met een nieuwe opleiding dus zal dan toch weinig tijd hebben.
Quir, bedankt
@SBravour, wat lees jij dan af aan zijn uitdrukking? Uit nieuwsgierigheid
Dan valt het wachten best mee!

Ik heb het de afgelopen weken druk gehad met mijn bachelorproef afwerken (lang leve afstuderen...). Deze is nu ingediend, waardoor ik hoop dat ik het tijdelijk wat rustiger aan kan doen.

Die laatste foto.
Maar het kwartje is gevallen, dat is het belangrijkste! 
Goed afsluiten is super! Dat probeer ik ook altijd te doen, hoewel het soms jammer is als ze net zo goed gaan. 
Trots ruitertje heb je! 
Ik vind het er best fijn uitzien hoor.
Wat een charmeur is Malik toch zeg.
). En dan ben ik opgestapt. Ik vooral gewerkt aan het leren stilstaan en blijven stilstaan tot ik zeg dat ze vooruit mag. Mijn rem, die normaal zonder moeite werkt, was ver te zoeken.
De gas daarentegen, die werkte dan weer perfect.
Het stuur werkte redelijk. Op die dingen hebben we voornamelijk, maar kort, geoefend en ik ben vrij tevreden. Na een aantal minuten kwam haar aandacht mooi naar mij en vrij snel daarna hebben we goed afgesloten.
Trots op mijn knolletje.