[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 07:57

Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat jullie 'm allemaal nog steeds helemaal zouden kijken hoor :') Het was meer dat ik 'm ervoor liet voor bijvoorbeeld nieuwe mensen, dat ze weten wat mijn kanaal inhoudt, maar dat is blijkbaar minder belangrijk. Daarnaast gaat het dus niet om het doorspoelen, want dan kijk je daarna wel gewoon, maar gaat het om het afhaken, dus echt wegklikken :j

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 08:46

Ik keek m wel altijd. Maar ik kijk via smart tv, teveel moeite om door te spoelen ook.
Ik begin net aan je eerste vlog van cdi zeeland, mijn katten schrokken zich wezenloos toen het geluid zich afspeelde. Hij knalt erin zeg maar :')

Intro's die in trouwens wel kijk; als er alvast spoilers inzitten van de video. Bijvoorbeeld van mascha van Vloggloss, die laat drie stukjes zien in een paar seconden intro en daar klik ik ook nooit weg.

Anne_mieke88

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 11:46

Heel begrijpelijk Jill!
Als ik hem weer een keer wil zien dan zoek ik een oud filmpje op :j

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 13:32

Jotoma schreef:
Ik keek m wel altijd. Maar ik kijk via smart tv, teveel moeite om door te spoelen ook.
Ik begin net aan je eerste vlog van cdi zeeland, mijn katten schrokken zich wezenloos toen het geluid zich afspeelde. Hij knalt erin zeg maar :')

Intro's die in trouwens wel kijk; als er alvast spoilers inzitten van de video. Bijvoorbeeld van mascha van Vloggloss, die laat drie stukjes zien in een paar seconden intro en daar klik ik ook nooit weg.

Goede! Ik kijk Mascha ook, nooit op gelet eigenlijk! Zal eens kijken hoe zij dat doet! :*

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:48

En in de categorie optimalisatie en ongevraagd advies, doe er mee wat je (niet) wil :D : anna nooshin maakt ook hele toffe vlogs. Ken je vast ook.
Haar humor is ook hartstikke droog en zij voegt nog plaatjes en teksten tussendoor toe.
Zeeeer inspiratievol!

Overigens: ik vond het ook een goeie toevoeging van je moeder. Echt leuk dat ze niet alleen filmde, maar ook praatte. Die vertelde ook nog weer allerlei leuke know-how's van toegevoegde waarde!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 15:21

Goede! Ik vind dat soort dingetjes wel leuk/handig om te weten hoor :D

Ik moet eigenlijk een zieke doorbreek video maken... _O- iemand een idee daarvoor??? _O- Dan kan ik daarna nóg meer video's voor jullie maken :))

Het liefst niet via een sex tape of iets laten ontploffen :j

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 15:45

Jiill_ schreef:

Ik moet eigenlijk een zieke doorbreek video maken... _O- iemand een idee daarvoor??? _O- Dan kan ik daarna nóg meer video's voor jullie maken :))

Een like-en-deel actie met een opdracht in die-ene-breakthrough-video en de winnaar krijgt Macho? *\o/*
En dan "ohnee, gefopt, grapje" aan het eind? :+

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:38

MariekeS_ schreef:
Jiill_ schreef:

Een like-en-deel actie met een opdracht in die-ene-breakthrough-video en de winnaar krijgt Macho? *\o/*
En dan "ohnee, gefopt, grapje" aan het eind? :+

Daar trapt toch geen enkele trouwe fan in? :=

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:41

xRivaldo schreef:

Nee, maar voor de trouwe fan heb je geen doorbreek video nodig toch? ;) :D

edit: Wel interessant die statistieken. Kan je ook zien welke nationaliteit die kijkers hebben die afhaken? Zou het kunnen dat het buitenlanders zijn? Dressagevlog klinkt wel internationaal en als de intro dan in het Nederlands is?

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 16:56

MariekeS_ schreef:
xRivaldo schreef:

Nee, maar voor de trouwe fan heb je geen doorbreek video nodig toch? ;) :D

edit: Wel interessant die statistieken. Kan je ook zien welke nationaliteit die kijkers hebben die afhaken? Zou het kunnen dat het buitenlanders zijn? Dressagevlog klinkt wel internationaal en als de intro dan in het Nederlands is?

hahaha wauw dat zou ook nog kunnen! :x

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 18:09

Jiill_ schreef:

Misschien is het leuk om eens op een 'gewoon' paard van een kijker te rijden (B niveau)?
Dat je eerst een stukje laat zien van de eigenaar zelf op het paard, en dat jij er daarna zelf mee aan de slag gaat.

Ben altijd benieuwd geweest of mijn (bijrijd) paard anders onder een grandprix loopt, dan onder mijzelf.
Waarschijnlijk ben ik niet de enige die zich dat wel eens heeft afgevraagd haha.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 18:13

Of mennen. Met die van mij bijvoorbeeld. Lijkt mij heel leuk!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 18:43

Ik ben daar ook wel benieuwd naar hoor! Een wat groener paard, wat je voor elkaar krijgt in bv 30 minuten. Maar kost je natuurlijk wel weer een dag.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:40

Of je kur op muziek bitloos en zonder zadel? Of een van beide. Ik vond dat de vorige keer namelijk aardige breaking!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:50

Je kasttour moet je nog steeds opnemen :P en das een leuke ziektedoorbreekvid :P verder uitleg filmpjes zoals je met dressuur hebt gedaan vind ik leuk!

Ik vraag me bijvoorbeeld altijd nog af, wat betekend CDI, CHIO en al dat soort afkortingen en wat doen bijvoorbeeld die sterren bij wedstrijden?

En ik dacht ook dat ik de enige was die je intro doorspoelde := precies 30 seconden doorspoelen en je zat goed xD

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:50

Ik stem ook voor een kasttour :)) <<)

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:29

Jotoma schreef:
Of je kur op muziek bitloos en zonder zadel? Of een van beide. Ik vond dat de vorige keer namelijk aardige breaking!

Ontzettend leuk idee!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:54

Hahahaha een uitgelekte sex-tape is wel de meest gebruikelijke manier om echt door te breken hoor _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 22:45

Hmm geen goede ideeen voor je eigenlijk. Wel iets wat je normaal niet zou doen bijvoorbeeld maar niet zoiets shockends als een sextape. Dat is gelijk zo'n negatieve manier om bekend te worden..

Zag ik nou goed in de video's van zeeland dat je de bont singel niet om had?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 22:55

Dan moet ze wel medewerking krijgen can Jarrié... Of nou ja.... HOEFT niet natuurlijk... ~~}>

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:18

Eigenlijk had je een 1 april stunt moeten doen -O-

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:48

suikermeisje schreef:
Hmm geen goede ideeen voor je eigenlijk. Wel iets wat je normaal niet zou doen bijvoorbeeld maar niet zoiets shockends als een sextape. Dat is gelijk zo'n negatieve manier om bekend te worden..

Dit is een grap... What are u thinkin _O- anders staat ze echt met het roze kussentje en 2 nutella samples om te overleven de volgende dag buiten hoor. :')

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:03

suikermeisje schreef:

Hier ben ik ook benieuwd naar Jill! Vergeten of bewust een andere singel gekozen? :-)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:18

Monnie_ schreef:
suikermeisje schreef:

Dit is een grap... What are u thinkin _O- anders staat ze echt met het roze kussentje en 2 nutella samples om te overleven de volgende dag buiten hoor. :')

Goh...

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 13:06

Harvey1 schreef:
suikermeisje schreef:

Hier ben ik ook benieuwd naar Jill! Vergeten of bewust een andere singel gekozen? :-)

Haha, ik had 'm wel bij me maar had m op Indoor ook al niet gebruikt, al best lang niet meer. Ik weet bij die gewone singel altijd precies op welk gaatje hij goed vast zit zonder te strak te zitten en bij die bontsingel weet ik dat niet zo goed. Dus dan kies ik voor de makkelijke way, hoef ik me met losrijden daar iig al niet druk over te maken :')