Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Ik keek m wel altijd. Maar ik kijk via smart tv, teveel moeite om door te spoelen ook.
Ik begin net aan je eerste vlog van cdi zeeland, mijn katten schrokken zich wezenloos toen het geluid zich afspeelde. Hij knalt erin zeg maar
Intro's die in trouwens wel kijk; als er alvast spoilers inzitten van de video. Bijvoorbeeld van mascha van Vloggloss, die laat drie stukjes zien in een paar seconden intro en daar klik ik ook nooit weg.
Jiill_ schreef:Goede! Ik vind dat soort dingetjes wel leuk/handig om te weten hoor![]()
Ik moet eigenlijk een zieke doorbreek video maken...iemand een idee daarvoor???
Dan kan ik daarna nóg meer video's voor jullie maken
Het liefst niet via een sex tape of iets laten ontploffen
MariekeS_ schreef:Jiill_ schreef:Goede! Ik vind dat soort dingetjes wel leuk/handig om te weten hoor![]()
Een like-en-deel actie met een opdracht in die-ene-breakthrough-video en de winnaar krijgt Macho?
En dan "ohnee, gefopt, grapje" aan het eind?
xRivaldo schreef:Daar trapt toch geen enkele trouwe fan in?
MariekeS_ schreef:xRivaldo schreef:Daar trapt toch geen enkele trouwe fan in?
Nee, maar voor de trouwe fan heb je geen doorbreek video nodig toch?![]()
edit: Wel interessant die statistieken. Kan je ook zien welke nationaliteit die kijkers hebben die afhaken? Zou het kunnen dat het buitenlanders zijn? Dressagevlog klinkt wel internationaal en als de intro dan in het Nederlands is?
Jiill_ schreef:Goede! Ik vind dat soort dingetjes wel leuk/handig om te weten hoor![]()
suikermeisje schreef:Hmm geen goede ideeen voor je eigenlijk. Wel iets wat je normaal niet zou doen bijvoorbeeld maar niet zoiets shockends als een sextape. Dat is gelijk zo'n negatieve manier om bekend te worden..
Zag ik nou goed in de video's van zeeland dat je de bont singel niet om had?
suikermeisje schreef:Hmm geen goede ideeen voor je eigenlijk. Wel iets wat je normaal niet zou doen bijvoorbeeld maar niet zoiets shockends als een sextape. Dat is gelijk zo'n negatieve manier om bekend te worden..
Monnie_ schreef:suikermeisje schreef:Hmm geen goede ideeen voor je eigenlijk. Wel iets wat je normaal niet zou doen bijvoorbeeld maar niet zoiets shockends als een sextape. Dat is gelijk zo'n negatieve manier om bekend te worden..
Dit is een grap... What are u thinkinanders staat ze echt met het roze kussentje en 2 nutella samples om te overleven de volgende dag buiten hoor.
Harvey1 schreef:suikermeisje schreef:Hmm geen goede ideeen voor je eigenlijk. Wel iets wat je normaal niet zou doen bijvoorbeeld maar niet zoiets shockends als een sextape. Dat is gelijk zo'n negatieve manier om bekend te worden..
Hier ben ik ook benieuwd naar Jill! Vergeten of bewust een andere singel gekozen?