F_inley: Leuk die muts haha! En jij hebt ook leuke kerstplaatjes zo braaf bij de kerstverlichting

Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen! Eston had ik nog even opgetuigd tijdens de fotoshoot als kerstpaardje

En nog 1 onder zadel:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wees heel zuinig op hem

F_inley schreef:Fin is bij vlagen opeens dat z'n kont hoger staat merk het ook met rijden want dan is hij een stuk schever op een of ander manier.
Hoe is het met diva haar gewicht?
gelukkig dat ze niet meer afvalt
Gaat al wel flink beter gelukkig dus hopelijk duurt het niet al te lang meer.

CrazyCat schreef:De laatste weekjes steeds met Nova gaan wandelen met zadel op. Cap voor de zekerheid mee je weet nooit. Eergisteren kwam ik 3 meiden van de manege tegen op hun ponies. Toen ben ik opgestapt en een klein stukje in stap meegereden. Beetje stuurloos nog maar zo braaf.
[ Video ]
) Hij heeft echt een mooie hengsten uitstraling.. is het niks voor de hengstenkeuring van het NRPS? Daar staat moeders toch ook ingeschreven?
Whinny neigt soms ook nog iets overbouwd..
wanneer word ze verhuisd?

vrijdag komt de tandart langs heb het idee dat hij volop aan het wisselen is momenteel.
ik wil de andere leuke en mooie paarden niet te niet doen (en mijn eigen ook niet
) maar ik vind hem écht geweldig gaaf!!!
(shympie ook)
komt het wel weer goed met hem?

Misschien breng ik hem ooit nog voor, alleen over het algemeen zoeken ze toch wel hengsten met meer maat (1.68+ en die gaat hij (hopelijk niet alsjeblieft haha) redden. Even rust kan ook geen kwaad inderdaad, zeker met die knallen kan ontspanning lastig zijn. Fijn dat het toch is gelukt 

Alleen wanneer ze er lichamelijk nog niet aan toe is, is aan de hand toch echt beter inderdaad 

! Fijn dat de verhuizing zo goed ging!