Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pradadaan schreef:Vervelend maudenmarc
leuk paard Faline
tsjaa en dit kon ik niet laten.
als ik zin krijg in de lente kijk ik veulen foto's van Giv
[KS-ITP] Mijn droom kwam uit, 2011.
Picassox schreef:Wat een leuk topic Pradadaan! Bijzonder ook hoe je haar al hebt gevolgd vanaf dat ze is geboren, dan moet de band met haar wel echt ontzettend sterk zijn! Heel gaaf!
Ik ben afgelopen dinsdag naar een Kennisdag bij de KNHS over Trainen en Overtrainen geweest, waarbij een clinic werd gegeven met een hartslagmeter. Daarbij kwam het stuk over jonge paarden (jonger dan 6 jaar) ook aan bod, en hoe deze gezien lactaatmeting en hartslagmeting, getraind dienen te worden. Ontzettend interessant om te zien en waar valkuilen in de training bij een jong paard zitten, maar daarnaast ook gesterkt in mijn gevoel dat ik op de goede weg ben. Nu kriebelt het wel ontzettend om ook zo'n hartslagmeter aan te schaffen... Het geeft je zoveel informatie over je training, het omslagpunt wat betreft verzuring en wanneer je met kracht- of duurtraining bezig bent. 9 april is er een weer een Rondje Instructie en wordt de Kennisdag eigenlijk samengevat, dus mocht je interesse hebben, kun je daar heen. Ik ga in elk geval wel weer!
Picassox schreef:Wat een leuk topic Pradadaan! Bijzonder ook hoe je haar al hebt gevolgd vanaf dat ze is geboren, dan moet de band met haar wel echt ontzettend sterk zijn! Heel gaaf!
Kaitlyn schreef:Wauw wat een mooi topic zeg!
Daantjuh88 schreef:Mooi foto picassox! Hij heeft de oortjes er mooi op.
Kady1 - Hier ook al zo'n blubber, deze week wel thuis gereden, maar fijn is anders.
Gio snapt de rechter galop nog niet, echt zo woest irritant soms. Heb al van alles geprobeerd, maar hij blijft stug verkeerd aanspringen. Gister me longeren had ik hem linksom, springt die in de rechter galop aan. (tis maar goed dat ik een dikke kont heb, anders was mijn broek echt afgezakt) Zoals mijn vriend al zegd: Dat paard is echt oerdom.....