Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Ruitje, een L2 proef is niet zo bijzonder dat je daar 2 jaar training voor nodig hebt!
Wanneer ze het been goed snappen is een pas opzij zo gepiept. Pasje achterwaarts op het been leer ik de paarden al als ik er een paar keer opgezeten heb. Dat gaat dan vele malen makkelijker dan het een jaar later aanleren
ruitje schreef:[naam] schreef:Ruitje, een L2 proef is niet zo bijzonder dat je daar 2 jaar training voor nodig hebt!
Wanneer ze het been goed snappen is een pas opzij zo gepiept. Pasje achterwaarts op het been leer ik de paarden al als ik er een paar keer opgezeten heb. Dat gaat dan vele malen makkelijker dan het een jaar later aanleren
Nou weer wat geleerd
Zie ze hier op stal altijd jaren trainen voordat ze uberhaubt gaan starten
vonneke schreef:Heb de voice even opgezocht. Van het filmpje krijg ik het alles behalve warm. In advertentie staat dat ie hoge punten scoort op wedstrijd, vraag me af wat ze voor deze proef scoorde...
Pletje123 schreef:Nanno_123 schreef:
Toevallig ben ik die een paar maanden geleden ook tegen gekomendat was begin dit jaar. Dat paard wordt op de video beroerd gereden en lijkt ook niet helemaal rad. Even goed opletten!
vonneke schreef:Ruitje, een L2 proef is niet zo bijzonder dat je daar 2 jaar training voor nodig hebt!