Oke, bedankt voor het kijken : )
@Ambre
bedankt
@Floortje
Bedank!
@xLadyx
oke.. ik kijk wel even.. eerst maar even bellen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ambre schreef:Over JvdH zei een kennis van mij dat zei daar al haar rommel naar toe bracht.
En zij heeft zelf een manege,alles wat kapot was brengt ze daar heen.
Er zullen heus ook wel goeie tussen staan,maar goed keuren is echt een aanrader.
Citaat:Mijn ervaring is juist dat je bij een handelaar een profiel kunt schetsen van wat je zoekt, en ze je dan niet voor iets wat-totaaaal-niet-op-je-beschrijving-leek naar de andere kant van het land laten rijden.
listiglistje schreef:Das wel erg kort door de bocht....wat voor de een niet goed is misschien voor de ander nog wel bruikbaar![]()
Die van mij is door 3 veeartsen afgeschreven en mankeert vanalles, maar hij toert toch aardig rond op concour hoor en er mankeert werkelijk nooit wat aan
maar op die manier blijf ik er toch nog wat mee bezig. jessie84 schreef:listiglistje schreef:Das wel erg kort door de bocht....wat voor de een niet goed is misschien voor de ander nog wel bruikbaar![]()
Die van mij is door 3 veeartsen afgeschreven en mankeert vanalles, maar hij toert toch aardig rond op concour hoor en er mankeert werkelijk nooit wat aan
zou jij dan zo n paard kopen??
Mijn paard mankeerde ook van alles hoefbevangen hoefkatrol spat en peesblessure .Peesblessure kreeg ze bij mij maar de rest had ze achteraf al.Heel lief paard heb er heel veel plezier van gehad maar als ik het over had kunnen doen had ik haar niet gekocht.
Ik heb meerdere kneusjes gehad en die zijn allemaal gezond oud geworden....
Ben op zoek naar een brave dressuurruin, ongeveer 1.70m, leeftijd rond de 5 à 6. Heb er tot nu toe 1 bekeken, een Santano (maar dan een stuk groter dan die hier voorbij is gekomen). Leuk paard, maar wil graag nog even verder kijken. Kan er helaas niet zoveel vinden die mij aanspreken. randie schreef:Citaat:Mijn ervaring is juist dat je bij een handelaar een profiel kunt schetsen van wat je zoekt, en ze je dan niet voor iets wat-totaaaal-niet-op-je-beschrijving-leek naar de andere kant van het land laten rijden.
Niet mee eens, ik sta op stal bij een kleinschalige handelaar. Die kun je gewoon bellen met wat je zoekt heeft hij dat niet dan meld hij dat. En als je wilt zoekt hij zelfs een passend paard voor je. Ken meerdere mensen waarvoor hij een passend paard heeft gevonden en die zijn er allemaal heel gelukkig mee. Vooral voor de mensen met een iets lager butget kan hij leuke dieren vinden. Vaak zijn het wel opknappers die te weinig te eten hebben gehad, of juist te veel en niks hebben hoeven doen aan werk. Hij rijdt en probeert ze allemaal zelf en als ze niet functioneren of goed zjin dan verkoopt hij ze niet aan particulieren. Hij wil graag zijn goede naam houden. Hij maakt ook geen reclame hij moet het echt hebben van mond op mond reclame.
ambre schreef:Torius:er is juist een lezing geweest bij de kliniek in Moerbeke.Die raden aan een chipje altijd weg te halen ivm schade aan het gewricht.Ook wanneer het aan de buitenkant zit.
Dus wanneer ik dit overweeg moet het wel een hele leuke zijn.
Maar voorlopig heb ik weer genoeg om te gaan bekijken en heb nog naar wat paarden gemaild.
Maeve:je kunt vragen wat je wilt,maar gewoon gaan kijken is het verstandigste.
Ik vraag vrij weinig,alleen over de gezondheid en wat ik zoek en verder huppekee de auto in.
Tjappie112 schreef:ambre schreef:Torius:er is juist een lezing geweest bij de kliniek in Moerbeke.Die raden aan een chipje altijd weg te halen ivm schade aan het gewricht.Ook wanneer het aan de buitenkant zit.
Dus wanneer ik dit overweeg moet het wel een hele leuke zijn.
Maar voorlopig heb ik weer genoeg om te gaan bekijken en heb nog naar wat paarden gemaild.
Maeve:je kunt vragen wat je wilt,maar gewoon gaan kijken is het verstandigste.
Ik vraag vrij weinig,alleen over de gezondheid en wat ik zoek en verder huppekee de auto in.
Ja dat zou ik ook zeggen als ik veearts was
En ze zijn echt geweldig gaaf