Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liefpaardjee schreef:ik kom de klas in met me arm in een mitella
vragen een paar kinderen wat er gebeurt is
ik: tjaa k ben van me paard afgegooid
jongen: maar je zit toch met riemen aan je
paard vast
nynke55 schreef:Haha, wat schattig! Maar dat is natuurlijk ook vaak het probleem met kleine kinderen en paarden, ze zien het gevaar niet. Maar ik denk dat jij je paard niet mee naar school had genomen, als hij niet heel erg rustig was.
Marjoow schreef:Shona_ schreef:Wij hebben een meisje op stal, nogal sneu ding..
Pony werd wat mager etc., dus vroeg de staleigenaar of ze haar pony wel eens ontwormde, waarop zei bloedserieus reageerde: Jaa, das toch wat je in de kont moet doen?![]()
Eigenlijk te zot dat ze er zo weinig vanaf weet, maar moest er wel ontzettend om lachen!
Wacht.... Dus zij stopte de wormenspuit er van achteren in?
liefpaardjee schreef:ik kom de klas in met me arm in een mitella
vragen een paar kinderen wat er gebeurt is
ik: tjaa k ben van me paard afgegooid
jongen: maar je zit toch met riemen aan je
paard vast
Diana_v_l schreef:De oma van mijn man heeft jarenlang alle dressuurwedstrijden die op tv werden uitgezonden op de voet gevolgd zodat ze mij kon zien rijden!
Ze was er ook heilig van overtuigd dat ze me regelmatig heeft gespot en dat ik dan toch altijd eigenlijk wel beter was dan Anky
Niekj_Jente schreef:was buiten aan het rijden met mijn paard, komt er een of andere man met een vrachtwagen langs met paarden in etc, tja mijn paardje beetje hyper etc. stopt die een eind verderop en komt die naar me toe gelopen in zijn witte rijbroek etc. Goh, das zeker nog ene jonge zeg, wat voor afstamming is het? Verkoop je hem toevallig? Tja sorry meneer.. ondertussen is het al een 20jarige dame en staat ook niet tekoop.
Vond het wel grappig.
Gelukkig ziet ze er ook nog wel goed uit voor dr leeftijd, afgelopen week een aantal fotos van mijn oudje kunnen maken (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1670160 )
Mijn "jonge" paard. haha