Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Succes met je beslissing!
nathe schreef:en 1tje die maar zicht uit 1 oog heeft is niet gezond?
nathe schreef:ik ken 2 liefhebbers van duitse bloedlijnen en die vinden haar goed lopen...
Er is een groot verschil tussen de duitse lijnen en KWPN'ers blijkbaar.
achja
S_Halley schreef:Met alle respect dit is echt onzin wat je jezelf of wat andere je proberen wijs te maken. Een goede kwpner loopt niet anders dan een goede Duiters. En er zit inderdaad een verschil tussen de lijnen. Maar dat verschil staat alleen op papier.
Goed is relatief. Ik zou zeggen goed genoeg. Maar er zijn meer paarden die goed genoeg lopen met 2 ogen.
nathe schreef:S_Halley schreef:Met alle respect dit is echt onzin wat je jezelf of wat andere je proberen wijs te maken. Een goede kwpner loopt niet anders dan een goede Duiters. En er zit inderdaad een verschil tussen de lijnen. Maar dat verschil staat alleen op papier.
Goed is relatief. Ik zou zeggen goed genoeg. Maar er zijn meer paarden die goed genoeg lopen met 2 ogen.
Euhm zoals ze hier in BE zeggen: in holland zien ze graag hakkentrekkers en voorbeenzwaaiers
soit we zullen zien, ben er zelf nog niet uit
S_Halley schreef:Ohh ja tuurlijk en in België hebben ze ineens verstand van dressuur paarden gekregen![]()
Maar blijkbaar de discussie's op de Duitse hengstenkeuringen over hun eigen dressuur paarden ook niet gevolgd...
) en nu op 1 keer is iedereen dat... nathe schreef:S_Halley schreef:Ohh ja tuurlijk en in België hebben ze ineens verstand van dressuur paarden gekregen![]()
Maar blijkbaar de discussie's op de Duitse hengstenkeuringen over hun eigen dressuur paarden ook niet gevolgd...
Ik ga er niet verder op in gaan. Ik ben zelf onvoldoende geïnformeerd over dit en laat mij ook alleen maar adviseren door anderen.
In het begin was niemand negatief over haar op dit forum (buiten listiglistje) en nu op 1 keer is iedereen dat...