daar focus ik me nu maar even op.@ Elynia : Ook het eerste wat mij opviel is dat ze een beetje onregelmatigheid toont.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
Adin schreef:ik vind haar niet helemaal zuiver lopen maar ben gefixeerd op beenproblemen.
Ze kijkt ook wat zuur en zwiept veel met de staart (maar dat kan ook door de muggen komen natuurlijk)
ben er niet weg van/
nathe schreef:ken ik
er zijn al 2 paarden afgekeurd die ik zag zitten. Onder de 5000 euro zit je in een "risico" groep vind ik. Veel niet goed genoeg sportpaarden of paarden waar iets mis mee is.
nathe schreef:ken ik
er zijn al 2 paarden afgekeurd die ik zag zitten. Onder de 5000 euro zit je in een "risico" groep vind ik. Veel niet goed genoeg sportpaarden of paarden waar iets mis mee is.
Elynia schreef:Ja er waren wel ontzettend veel muggen dus ik denk dat haar staart daarom zo zwiept.
Ik durf het zelf nooit goed te vragen als ik wat onregelmatigheid zie/voel omdat ik er zelf nog niet zo veel
van af weet en mijn ouders al helemaal niet.
!
,, tis en blijft een riscio want het is een levend wezen. 

voor het eerst op zoek te gaan naar iets voor mijzelf, eerst een aantal weken marktplaats afgespeurd en een adv, op bokt gezet. Zodoende kwam ik bij een 7 jarige ruin, waar ik vorige week dinsdag ben gaan kijken. Gelijk helemaal verliefd en zaterdag heb ik er weer opgezeten. Vrijdag wordt hij gekeurd..! Tot nu toe gaat het dus erg voorspoedig, heb ook geen andere paarden bekeken/gereden. Hard duimen dus en de uren aftellen tot vrijdag..!