Ik meld me ook weer even. Heb mijn croco Konigs nu alweer een aantal jaar en wil weer op zoek naar wat anders. Die van UltimoOo zijn mij veel te druk en ik hou niet van zo'n hoge boog. Ik neig eigenlijk naar weer een nieuw paar Konigs of anders Parlanti, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Hoe is jullie ervaring met de customisability ( ) van Konigs en Parlanti? Hebben ze veel opties?
Hey mensen, ik mag in de vakantie nieuwe laarzen gaan uitzoeken, nu heb ik geen eigen paard of iets dergelijks dus heb geen zin in ellendig lange wachttijden. Derby's spraken me erg aan, maar in hoeverre kan je die customizen? want ik kan er niks over vinden! Dankjullie!
Nee, je kan inderdaad kiezen bij Lipica, wat kun je niet kiezen bij Lipica? Hoogte valt mee vind ik, ze zijn inmiddels ingezakt. Ik vond het in het begin ook wel 'eng' om ze aan te doen maar krijg zoveel positieve reacties . Heb ze ook met in standaard model in het bruin voor het springen met een lage boog. Deze zijn voor de dressuur bij een grijs jasje met zwarte afwerkingen en een donkere schimmel. Prijs valt mij mee, geloof 230? Ik heb altijd De Niro en Cavallo's gehad dus dit is een stuk goedkoper. Nou denk ik dat de kwaliteit ook wel wat minder is, tenmiste wat ik van verhalen om me heen hoor van mensen. Misschien valt het mee.
Justico, dat model wat jij hebt is alleen al 260, + 65 lakleer, + 35 voor de jachtkap, 2,50 per bling steentje... dus 230 kan nooit kloppen
Marietje1990
Geplaatst: 27-12-11 20:45
Wat komen er toch weer een prachtige laarzen voorbij. Zelf heb ik van de zomer mijn Petrie Leeds besteld. Ik had een scheur in de voet van mijn rijlaars en wilde eigenlijk snel een paar nieuwe. Toen ik zag dat je ca. 14 weken moest wachten bij Lipica heb ik voor Petrie gekozen (helaas moest ik daar ook lang wachten). Mijn Petrie laarzen zitten heerlijk, kwaliteit leer is zo anders dan mijn Rectiligne laarzen. Voor de winter heb ik HKM Elegance laarzen gekocht en om ze een beetje op te vrolijken heb ik deze steentjes besteld (bijpassend bij mijn frontriem van C_Star :
Het zijn Hotfix steentjes (met lijmlaagje), maar ik vraag me af of het op mijn laars blijft zitten. Het leukste lijkt me zes steentjes op de dressuurboog.