De NOS liet precies 3 combinaties zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Aan de redactie van het NOS,
Graag zou ik u willen laten weten dat ik me aan een aantal dingen ontzettend erger, wat betreft het uitzenden van de WB Dressuur en de Kur op Muziek van Jumping Amsterdam. U verbied http://www.omloop.nl om vandaag, zaterdag 27 januari tussen 12.00 en 16.50 Live streaming uit te zenden via de site van de WB Dressuur op Jumping Amsterdam. Dit lijkt logisch, maar waar ik me al járen aan erger (en vele paardensportliefhebbers met mij) is dat jullie van de úren dressuur en kur op muziek die er beschikbaar is, en die verreden wordt, maar maximaal een half uurtje uitzenden. Er wordt door de kuren heen gevlogen, de meest bekende en favoriete ruiters worden soms maar half, of zelfs soms helemaal niet uitgezonden. Er is zo ontzettend veel uitzendtijd voor andere sporten als schaatsen, voetbal, tennis, waarom dan niet voor de paardensport, en in het bijzonder de discipline dressuur?! Er zijn minstens, zoniet, nog meer, paardensportliefhebbers hier in Nederland als voetballiefhebbers.
En áls er al iets wordt uitgezonden uit de paardensport, is het vaak springen. Wordt de discipline dressuur uitgezonden, dan moet je het geluid altijd flink hard zetten om nog wat te horen van de muziek die bij de kur hoort, omdat de één of andere irritante commentator onnozel commentaar geeft op het hele gebeuren. Hij houdt zelden zijn mond eens dicht, men kan nooit genieten van de kur en de bijbehorende muziek. Telkens wordt hetzelfde verteld, en soms wordt er ook nog fóut commentaar gegeven.
Wij als paardensportliefhebbers (en dan spreek ik voor vele collega-paardenliefhebbers) hebben het wel gezien met de NOS; wordt er eens een half uurtje dressuur uitgezonden, eigenlijk wordt je er nog niets wijzer van.
Bij deze laat ik u dan ook mijn groot ongenoegen blijken over de gang van zaken bij jullie.
Hopende dat men deze klacht in acht neemt en er misschien in de toekomst iets veranderd,
Met vriendelijke groet,
NOS schreef:Geachte
Dank u voor uw e-mail. Over de uiteindelijk keuzes, over wat er in de uitzending komt en wat niet (of hoe lang) zal altijd discussie blijven bestaan. Dat is inherent aan het maken van keuzes. Het streven van de redactie van Studio Sport is om op basis van journalistieke afwegingen zo veel mogelijk mensen te bedienen.
Ik heb uw opmerkingen inmiddels naar de betrokken redactie doorgezonden.
Met vriendelijke groet,
N. Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
NOS schreef:Geachte mevrouw Eekmate
Dank u voor uw e-mail. Over de uiteindelijk keuzes, over wat er in de uitzending komt en wat niet (of hoe lang) zal altijd discussie blijven bestaan. Dat is inherent aan het maken van keuzes. Het streven van de redactie van Studio Sport is om op basis van journalistieke afwegingen zo veel mogelijk mensen te bedienen.
Ik heb uw opmerkingen inmiddels naar de betrokken redactie doorgezonden.
Met vriendelijke groet,
N. Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
NOS schreef:Het streven van de redactie van Studio Sport is om op basis van journalistieke afwegingen zo veel mogelijk mensen te bedienen.
Sander_ schreef:NOS schreef:Het streven van de redactie van Studio Sport is om op basis van journalistieke afwegingen zo veel mogelijk mensen te bedienen.
Zoveel mogelijk mensen bedienen zolang het niet om paardensport gaat, geloof ik.
Wat dat betreft hebben ze een blok beton voor hun ogen, als je nagaat dat er in Nederland honderdduizenden recreatieruiters zijn die best naar paardensport op tv willen kijken.
Sentido schreef:hahaha ik doe mee!