Kaja schreef:Dreamboy schreef:Jij doet toch precies hetzelfde? Jouw mening er door drukken en anderen afkraken is alles wat jin hier doet. Iets met de pot verwijt de ketel.
Zonder dat dit opnieuw op een discussie uitdraait waar alle aandacht weggehaald wordt van dit onderwerp ben ik wel heel benieuwd waar ik mijn mening erdoor druk en wie/wat ik dan afkraak. Kun je mij dat uitleggen?
Naar mijn mening kraak ik nergens een ander af, maar wijs ik erop dat we niet moeten verzanden in enkel wijzen. Ook heb ik meerdere malen aangehaald dat we actie moeten ondernemen, als in de omheiningen moeten beter voordat de EU ons serieus neemt en gevraagd wat we nog meer kunnen doen. Bedoel je daarmee een mening erdoor drukken? Want ik zie dat als aandacht vragen voor dit delicate onderwerp. Sarcastische en kinderlijke uitingen richting de wolf, de zogenaamde wolven experts en mensen die vóór de terugkeer van de wolf zijn, is voor mij geen oplossing en draagt ook enkel bij aan polarisatie. En ook dat heb ik al eerder benoemd.
Om maar even iets aan te halen heb ik onderstaande post van jou gekopieerd.
Als je nu al dieren hebt laten slachten, dan snap je het ook niet helemaal.
Dat ging over die hertenkampen. Maar zelf heb je je oude pony in laten slapen uit voorzorg. Vind ik heel rot voor je, begrijp me niet verkeerd, maar ga anderen dan niet verwijten dat ze hun omheining niet aan willen of kunnen passen. Verder moet je misschien je eigen berichten maar eens goed terug lezen. En dit is het laatste wat ik hier over kwijt wil.