dierenfan schreef:Ik wil zoooo graag ook voor nieuw zadel kijken maar zo lastig. Hij wordt morgen 5 jaar en lijkt nog niet echt klaar. Alles met kent and master of torrowgood bomen valt af. De grootste maat is te klein. Nooit! Verwacht. Vandaar zo blij eerst met ons hastilow concept zadel maar die staat nu te koop. We willen leer en lage lepel. Ik keek voor een massimo zadel maar kennelijk zijn die niet van constante en betrouwbare kwaliteit en wel hoge lepel. We komen uit op ideal zadel nu. Zag fijne aanbieding maarrrrr bedrijf zit in Friesland. Effe vanuit Zeeland met paard naar daar voor passen zie ik niet zitten. Andere optie daar is enkel kopen en houden. We zoeken gewoon door 2de hands en vinden we niets dan komend voorjaar maar nieuw. Iemand eventueel tips die bij onze wensen aansluiten? Hij heeft nu wintec met witte boom. Ligt fantastisch maar die zitten zo hard voor ons als ruiters en hebben geen leren zadels.
Er zijn wel wat bokkers met bv Shire's onder het zadel. Je zou eens rond kunnen vragen wat voor zadel zij hebben.
@ Raineri: fijn dat je weer wat te rijden hebt. Misschien bevalt het zo goed dat je geen eigen meer wil