Gelukkig heeft hij dan wel nog wat mooie halsters als herinnering
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig heeft hij dan wel nog wat mooie halsters als herinnering
pmarena schreef:Je bent misschien wel relatief makkelijk uit elkaar te halen met al die mankementen
Wat een andere kop ineens op de laatste foto, een stuk imposanter, of lijkt dat maar zo...?
dit zijn de halfbroers.
die bovenop de zetel is nog maar 7 maanden. Die op de laatste foto is 1,5 en krijgt stilaan zijn volwassen kop. Hij is mijn pup.
(hij blijft mijn pup ongeacht zijn grootte
)Maflinger_S schreef:Jaaa! Een aflevering van "Bones" over Ayasha. Of "CSI", dat mag ook.
Maar zonder dollen, ik denk dat iemand zich inderdaad achter de oren gaat krabben mocht jij ooit op die manier gevonden worden.
en dan is er ook nog een ambulancier geweest die bij mijn grote epilepsie aanval beweerd heeft dat mijn man en ik ruzie hadden terwijl dat helemaal niet zo is. 

pmarena schreef:Die denken dat je je hele leven mishandeld bent
er is toch die meme van bones en dan vraagt de assistent: ‘long time abuse victim?’
friendly schreef:Maflinger_S schreef:Jaaa! Een aflevering van "Bones" over Ayasha. Of "CSI", dat mag ook.
Maar zonder dollen, ik denk dat iemand zich inderdaad achter de oren gaat krabben mocht jij ooit op die manier gevonden worden.
Zolang t maar niet bij Reasonable Doubt op ID komt. Dan zou t namelijk betekenen dat ze manlief hebben beticht van betrokkenheid bij haar onfortuinlijke dood en zit hij vast wegens moord/doodslag/dood door schuld ofzo…
Maflinger_S schreef:Ja, dat vrees ik ook. Gaan ze (tevergeefs) op zoek naar de dader(s), kloppen ze bij je man aan. Ik heb beeld ...
Edit: dat wat degene boven mij schrijft dus. Doe maar niet.
die kans is er idd serieus. Soms komt het nog steeds voor in een verslag ondanks dat ik blijf vragen het aan te passen. 
pmarena schreef:En die herders had hij dan natuurlijk aangeschaft om te voorkomen dat je uit zijn gruwelijke klauwen zou kunnen ontsnappen.....
het zou ironisch zijn gezien ‘mijn pup’ tussen ons in staat bij de minste kik die ik geef. 
friendly schreef:Er wordt hier gewoon een heel scenario geschrevenHeeft iemand ook nog wat alibi opties voor dr man voor mocht het nodig zijn?
Hij heeft vandaag gekookt. 
ocharm!
Ayasha schreef:pmarena schreef:Je bent misschien wel relatief makkelijk uit elkaar te halen met al die mankementen
Wat een andere kop ineens op de laatste foto, een stuk imposanter, of lijkt dat maar zo...?
Haha het zijn twee verschillende honden.dit zijn de halfbroers.
die bovenop de zetel is nog maar 7 maanden. Die op de laatste foto is 1,5 en krijgt stilaan zijn volwassen kop. Hij is mijn pup.
)

pmarena schreef:Maflinger_S schreef:Nou nee, die zijn meegenomen voor nader onderzoek.
NEE, dàt is te wreed.....! Hier haak ik af
ik zie dat ik ook een goede invloed heb op de Joy-volgers.

pmarena schreef:Ayasha schreef:
Haha het zijn twee verschillende honden.dit zijn de halfbroers.
)
Haha ja dat snap ik, gezien de 1 hier zat en de ander daar
Maar zo'n wat imposantere kop zie ik er nu deze foto eigenlijk pas voor het eerst in
hij is flink aan het uitgroeien nu, ervaring leert dat herders eigenlijk pas op twee echt helemaal uit gegroeid zijn. Vanaf een jaar/1,5 jaar gaan ze de breedte nog in en groeien ze veelal pas in die oren en neus.
terwijl we hem allebei gewoon bij ons doen komen zitten en zijn poot vragen. Ik vergelijk hem wel eens met Sam kwa karakter. Het is ook echt een zenuwpees die eigenlijk alleen rustig kan doen als hij bij mij in de buurt is.
mijn man heel droog ‘Tsja, je bent niet meer alleen hè….’
(ja hij legt zich op een matje dat in de badkamer ligt. Herders moeten hun mensen kunnen zien/volgen. Dat zit gewoon in hun DNA dus dat mag hier.)
Yaiko kán normaal blaffen maar als het menes is (zoals bij bezorgers) doet hij een soort huilende blaf die niet als ‘woef-woef-woef’ klinkt maar als ‘woewoewoewoe!!!!!’ Het is een dusdanig gek geluid (hij klinkt als een wolf die wil huilen maar zich in een vlieg verslikt.
) dat mijn man de 1e keer vroeg ‘wat is dat?’ En ik ‘da’s Yaiko zijn waak-blaf.’ 

Hannanas schreef:Heerlijk hè die velcro’s! Ik heb een Australische Herder als schaduw, dus douchen, wc gaan, koken, tv kijken, tuinieren.. etc alles doen we samen. Heerlijk.
Ben benieuwd of er een puppy nummer 4 komt en of jullie kunnen wachten totdat Arras weer dekt.
Begrijp ik goed dat jullie plannen hebben te verhuizen?

maar ach als Rêve dan nog eens haar genen mag door geven.
pmarena schreef:De huidige locatie vonden jullie ook niet top he. Zou fijn zijn om iets beters passends te vinden inderdaad. Waarom hebben jullie destijds niet direct iets minder groots gekocht...?
We hebben dit huis toen vooral voor de grond gekocht omdat de buren toen zeiden eventueel op termijn te willen verkopen. (Dat plan lijkt inmiddels geheel van de baan.) We hebben toen ook de grootte van het huis enigszins onderschat. Toen wij hier kwamen bezichtigen stond het vol zware meubels wat de kamers een stuk kleiner deed lijken dat ze zijn. Er waren toen ook een hoop indelingen en onder andere een gemetste keuken (ehm weet niet of dat een AN woord is. Een keuken gemaakt uit bakstenen dus, zoals open haarden ook wel eens gemaakt worden.) Een open haard die ook nog een hoop ruimte in nam en de ruimte verkleinde. Dus toen we kochten hadden we echt niet het ide dat dit een super groot huis was. Nu weten we dat als je maar genoeg muren zet/kleine aparte ruimtes maakt, je elk huis minstens de helft kleiner kan doen lijken dan het is. 
Wij wonen inmiddels al ettelijke jaren op de bovenverdieping alleen.
Beneden moet enkel de keuken nog aangesloten worden eigenlijk (we hebben nu een "tijdelijke keuken" boven die prima functioneert). Maar we komen er gewoon niet aan toe om ons er toe te zetten om effectief het hele huis in gebruik te nemen.
Dat alles was geen probleem tot op het punt dat mijn gewrichten ineens afgesproken leken te hebben dat ze het wel mooi geweest vonden.
Zelfs al zouden we naar beneden trekken, dan nog moet je een huis wel onderhouden uiteindelijk. (net zoals ik nu ook de beneden verdieping onderhoud ook al wonen we daar niet.)
) dat we dan zouden overwegen om te verkopen. Maar we waren niet actief op zoek. We hebben nl. ook wel wat eisen betreffende de locatie. Een paar weken geleden kreeg ik van een kennis van me eigenlijk heel toevallig een vraag over een huis dat zij gaan verkopen. Laat het nu zo zijn dat dát huis voldoet aan ál onze eisen.
We zijn nu eigenlijk alleen nog op de schatter aan het wachten (die moet de prijs nog laten weten.) en zodra we die weten kunnen we beslissen. Of het wat wordt hangt er dus vanaf of het binnen ons budget past want voor de rest is het perfect.
Maar wij (en zij) hebben echt geen flauw ide wat dat huis waard is (wij inmiddels wel enigszins wat het onze waard is en we hopen ongeveer gelijk uit te komen).

)
Afgelopen week heeft er een springkasteel in de straat gestaan bv.... Echt, als je kinderen hebt is dat echt prachtig volgens mij maar voor ons is het vooral druk.
Het huis dat we op het oog hebben ligt niet perse afgelegen maar de tuin ligt wel zo georiënteerd (en de woonruimte ook) dat je eigenlijk overdag niet aan de straatkant bent zeg maar. En in de tuin heb je al helemaal geen weet van de straat. Nu ontvlucht ik van tijd mijn eigen tuin als de buren hun klein kinderen op bezoek hebben.
Huren in België heeft weinig voordelen. Sociale huur is hier amper te vinden en áls je er al recht op hebt dan is het jaren wachten. Particuliere huur is hier eigenlijk de standaard en dingen als huur toeslag enz kennen wij niet. Dus kopen is hier simpelweg voordeliger vaak áls je dat kan. Wij hebben ook echt een paar jaar zwarte sneeuw gezien zoals we dat hier dan zeggen.
De dieren zijn nooit iets te kort gekomen maar wij hebben op ons zelf wel een paar jaar bezuinigd om het allemaal rond te krijgen. Dat maakt dat we nu in een positie zitten dat we eigenlijk "de luxe" hebben om te veranderen zonder dat we ons gehaast moeten voelen.
wij zijn beiden continu op zoek naar rust en balans en dat vonden we hier meer dan waar we huurden. (We huurden een huis tegenover een soort dorpscentrum met dus bakker, kranten winkel, boodschappenwinkel en het gemeenschapscentrum waardoor er daar constant lawaai en op en af gerij was en daar was amper genoeg tuin voor te zitten. Dus dit huis was echt een enorme vooruitgang.) En hebben we nu nog meer gevonden in het huis dat we op het oog hebben…
Ineens klom ie bij me op de schoot. 
Ik heb nooit geweten dat een hoofddeksel zoveel irritatie kon op wekken.
)

Ze mochten er trouwens van af. Blijkbaar moeten ze alleen blijven zitten als je een verzamelaar bent ofzo.
petraaken schreef:Er lijkt nog plek te zijn voor een 4de. Dan ben je letterlijk bedolven onder honden.![]()
Wat was er precies mis met jou petten?
en ik moet mijn haar er door kunnen steken want dan heb ik mijn haar vaker los en hij ziet het nooit meer los nu.