Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Je bent misschien wel relatief makkelijk uit elkaar te halen met al die mankementen
Wat een andere kop ineens op de laatste foto, een stuk imposanter, of lijkt dat maar zo...?
Maflinger_S schreef:Jaaa! Een aflevering van "Bones" over Ayasha. Of "CSI", dat mag ook.
Maar zonder dollen, ik denk dat iemand zich inderdaad achter de oren gaat krabben mocht jij ooit op die manier gevonden worden.
pmarena schreef:Die denken dat je je hele leven mishandeld bent
friendly schreef:Maflinger_S schreef:Jaaa! Een aflevering van "Bones" over Ayasha. Of "CSI", dat mag ook.
Maar zonder dollen, ik denk dat iemand zich inderdaad achter de oren gaat krabben mocht jij ooit op die manier gevonden worden.
Zolang t maar niet bij Reasonable Doubt op ID komt. Dan zou t namelijk betekenen dat ze manlief hebben beticht van betrokkenheid bij haar onfortuinlijke dood en zit hij vast wegens moord/doodslag/dood door schuld ofzo…
Maflinger_S schreef:Ja, dat vrees ik ook. Gaan ze (tevergeefs) op zoek naar de dader(s), kloppen ze bij je man aan. Ik heb beeld ...
Edit: dat wat degene boven mij schrijft dus. Doe maar niet.
pmarena schreef:En die herders had hij dan natuurlijk aangeschaft om te voorkomen dat je uit zijn gruwelijke klauwen zou kunnen ontsnappen.....
friendly schreef:Er wordt hier gewoon een heel scenario geschrevenHeeft iemand ook nog wat alibi opties voor dr man voor mocht het nodig zijn?
Ayasha schreef:pmarena schreef:Je bent misschien wel relatief makkelijk uit elkaar te halen met al die mankementen
Wat een andere kop ineens op de laatste foto, een stuk imposanter, of lijkt dat maar zo...?
Haha het zijn twee verschillende honden.dit zijn de halfbroers.
die bovenop de zetel is nog maar 7 maanden. Die op de laatste foto is 1,5 en krijgt stilaan zijn volwassen kop. Hij is mijn pup.
(hij blijft mijn pup ongeacht zijn grootte
)
pmarena schreef:Maflinger_S schreef:Nou nee, die zijn meegenomen voor nader onderzoek.
NEE, dàt is te wreed.....! Hier haak ik af
pmarena schreef:Ayasha schreef:
Haha het zijn twee verschillende honden.dit zijn de halfbroers.
die bovenop de zetel is nog maar 7 maanden. Die op de laatste foto is 1,5 en krijgt stilaan zijn volwassen kop. Hij is mijn pup.
(hij blijft mijn pup ongeacht zijn grootte
)
Haha ja dat snap ik, gezien de 1 hier zat en de ander daar
Maar zo'n wat imposantere kop zie ik er nu deze foto eigenlijk pas voor het eerst in
Hannanas schreef:Heerlijk hè die velcro’s! Ik heb een Australische Herder als schaduw, dus douchen, wc gaan, koken, tv kijken, tuinieren.. etc alles doen we samen. Heerlijk.
Ben benieuwd of er een puppy nummer 4 komt en of jullie kunnen wachten totdat Arras weer dekt.
Begrijp ik goed dat jullie plannen hebben te verhuizen?
pmarena schreef:De huidige locatie vonden jullie ook niet top he. Zou fijn zijn om iets beters passends te vinden inderdaad. Waarom hebben jullie destijds niet direct iets minder groots gekocht...?
petraaken schreef:Er lijkt nog plek te zijn voor een 4de. Dan ben je letterlijk bedolven onder honden.![]()
Wat was er precies mis met jou petten?