Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selina schreef:Hopelijk vind je snel een geschikte stal! Hier ging de stalling zowaar 10x makkelijker dan verwacht. In de ochtend toen een stal gebeld, die middag gekeken en die hadden nog plek. Dus als ik een paard vind kan die direct ernaartoe. Als paard dinsdag goedgekeurd wordt kan het zelfs direct door naar stal, maargoed, eerst keuring afwachten. Duurt voor m’n gevoel nog eeuwen eer het dinsdag is
ikke schreef:Selina schreef:Hopelijk vind je snel een geschikte stal! Hier ging de stalling zowaar 10x makkelijker dan verwacht. In de ochtend toen een stal gebeld, die middag gekeken en die hadden nog plek. Dus als ik een paard vind kan die direct ernaartoe. Als paard dinsdag goedgekeurd wordt kan het zelfs direct door naar stal, maargoed, eerst keuring afwachten. Duurt voor m’n gevoel nog eeuwen eer het dinsdag is
Het kan natuurlijk ook een reden hebben dat iedereen er blijkbaar weg gaat.....
Britt_xxx schreef:Jessie2020 schreef:Even uit interesse: in welke regio is dat dan dat er geen stallen meer vrij zijn?
Regio Rotterdam voor mij in ieder geval, alles waar ze maar een beetje buitenkomen in de winter propvol. Had er laatst zelfs meerdere waarbij de wachtlijst zelfs vol is...
StonedRomy schreef:ikke schreef:Het kan natuurlijk ook een reden hebben dat iedereen er blijkbaar weg gaat.....
Of ze zijn hee selectief met wie ze als klant willen. Bij ons is het van belang dat je in de groep past. Ze hebben liever boxen vrij, dan alles vol en veel gedoe tussen klanten.
MISTRAL94 schreef:Gefeliciteerd LeentjeVertel eens wat meer over hem?
Gini schreef:Inderdaad, zeker bij de wat meer hobbymatige pensionhouders of individuele particulieren die een paar stalletjes verhuren, komt dit vaker voor. Die hebben liever een lege stal dan gedoe op hun grond. En met gedoe bedoel ik niet alleen negativiteit, maar gewoon alles wat er bij komt kijken bij het hebben van pensiongasten. Mijn huidige stal neemt bv. geen wedstrijdruiters meer aan omdat ze de luxe willen van af en toe eens ervoor te kunnen kiezen de bak niet te slepen.
Leentje_ schreef:MISTRAL94 schreef:Gefeliciteerd LeentjeVertel eens wat meer over hem?
Hij zal 4 jaar worden, inmiddels ruin![]()
Nakomeling van Royal Dance, koel in het hoofd (1 van mijn belangrijkste wensen)
1,70m groot
Staat nog bij de fokker, kleinschalige fokstal waardoor hij veel in hand geweest is.
Zadelmak en braaf onder het zadel maar moet nog doorgereden worden. (ze hebben hem langer laten uitgroeien omdat hij zo groot is)
Ik heb een filmpje van OHZ maar zit er zelf een beetje belabberd op, was de keer ervoor met een ander paard te testen gevallen dus het vertrouwen was even ver zoek
robinxfellow schreef:Ben net terug van de tweede keer kijken bij de 8 jarige ruin. En het is een match!
Ergens komende week alles tekenen en dan is hij officieel van mij. Wel zal hij daar nog ruim 1,5 week blijven staan tot alles helemaal is afgerond bij mijn stalling.Zodra hij officieel van mij is, zal ik hem hier showen.
Jessie2020 schreef:Even uit interesse: in welke regio is dat dan dat er geen stallen meer vrij zijn?
ArcoIris schreef:Jessie2020 schreef:Even uit interesse: in welke regio is dat dan dat er geen stallen meer vrij zijn?
Hier in Arnhem en omstreken is het momenteel ook erg druk, maar dat heeft ook te maken met de opheffing van een grote stal in de buurt en al die pensionklanten die nu een nieuwe plek moeten zoeken.
ArcoIris schreef:Ondertussen contact gehad met een paar mensen en wat advertenties afgestruind maar het klopt gewoon allemaal net niet, dus ik zoek verder. Ik moet zeggen dat ik ook een heel groot verschil in contact meemaak met verkopers, de ene heel vrijgevig en vrolijk en de ander lijkt zich aan een 10-woorden limiet te houden en zo min mogelijk informatie te delen. Just me?
ArcoIris schreef:Ondertussen contact gehad met een paar mensen en wat advertenties afgestruind maar het klopt gewoon allemaal net niet, dus ik zoek verder. Ik moet zeggen dat ik ook een heel groot verschil in contact meemaak met verkopers, de ene heel vrijgevig en vrolijk en de ander lijkt zich aan een 10-woorden limiet te houden en zo min mogelijk informatie te delen. Just me?