Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Xutopia, ik dacht hetzelfde als fransje, omdat je gezegd had dat het allemaal wat veel was, dacht ze misschien beter af te zeggen?
Communicate blijft altijd lastig.
Fransje, wat goed!
Handig dat je met een ander paard mee kan, hele buitenritten al!
Echt fijn hoor dat het zo lekker gaat.
Phuddle, he gets wat vervelend met Jolijn, hopelijk is het snel weer beter.
Hulp is natuurlijk wel handig als je er zelf niet uitkomt, ben benieuwd!
Malik heeft het weer knap gedaan.
Heb ipv een krukje nu maar een ton gebruikt, is net wat makkelijker want Malik loopt er soms tegenaan.
En voor mij wat meer sta ruimte.
Heb helemaal over hem heen gehangen en hij vond het prima, braverd!
Nog een fotootje met zijn hoofdstel.
Het is een multibridle maar ik gebruik hem tot nu toe gewoon als sidepull.
[ [url=m/DOe3pn.jpg]Afbeelding[/url] ]
fransje23 schreef:Mooi hoofdstel, Vientje!
Gebit is nu in ieder geval niet meer scherp, s1993! Fijn dat hij braaf was![]()
Van mij mogen ze het ook aangeven.
Afspuiten is makkelijk te leren als het heel warm is. Vaak vinden ze de verkoeling dan lekker en is het snel minder eng.
Galop is inderdaad niet zo simpel qua kracht en balans. Daar aan werken e dan ineens gaat aangalopperen een stuk beter.
MirandaFuego, handig actie![]()
Malik is nu wel vallende baasjes-proof.
Joy heeft lekkere dikke quarterbillen!
Welkom Evi_Nijem
Wat een verhaal. Is medisch alles uitgesloten?
Qua opstappen zou ik beginnen met hem leren inparkeren naast een kurkje. En vandaar rustig leren dat er iets of iemand op zijn rug komt. Dan hoeft ook niemand hem dichtbij vast te houden.
Gefeliciteerd Candalisa! Wat een moppie![]()
Jammer xXutopia, misschien denkt ze dat ze tot last is ofzo? Enige wat je kunt doen is bellen en vragen waarom ze toch niet komt nu.
MirandaFuego schreef:Xutopia, ik dacht hetzelfde als fransje, omdat je gezegd had dat het allemaal wat veel was, dacht ze misschien beter af te zeggen?
Communicate blijft altijd lastig.
MirandaFuego schreef:Evi, is hij gecastreerd?
Golden Arrow, haha, ook van de jongenspaarden?
Wel handig dat ze even bij je mee kan kijken.
En gelijk zadel passen, is ook wel fijn natuurlijk.
Jaah leuk he dat hoofdstel, de kleur staat hem!
Ik wilde eigenlijk lila maar die hebben ze niet in een mooie kleur, deze zag ik tweedehands dus ik dacht, dat maar proberen.
MirandaFuego schreef:Golden Arrow nee ik bedoelde of jij jongenspaarden leuker vond, omdat je de merrie niks aan vindt.
Zelf ben ik nl. ook meer van de jongenspaarden.
Maar gaaf zo'n zadel, ben benieuwd!
fransje23 schreef:MirandaMalik schreef:Voor de oplettende bokkers, ik heb net mijn naam veranderd!
En gelijk mijn avatar aangepast.
Het viel mij meteen op!
Noisy schreef:Welkom Evi_Nijem.
Ik zou je paard in dit geval niet bij iemand anders zetten om te beleren maar eerder samen met iemand anders zelf beleren. Eerst wennen aan de "nieuwe" persoon en zo vervolgens uitbouwen. Laat de nieuwe persoon bijvoorbeeld zijn eten geven zodat hij hem/haar positief ziet, en vervolgens langzaam verder naar poetsen en aan de hand leiden enz..Zo zou ik het in ieder geval proberen