Doordat hij zelf met zijn neus ertegenaan duwde laten we buiten beschouwing..

Haha wel grappig toch die aanmoediging, zie het helemaal voor me!

Wel tof dat ze het zo goed doet!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Jeetje ik vind dat al heel wat haha! Galopperen zijn wij nog laaaang niet aan toe.ze moet eerst beenhulpen gaan begrijpen
Ze wil op beenhulp afremmen, ze kent stem dus gaat dan wel voorzichtig weer naar voren, maar ze staat liever gewoon stil
ach ja ik ben al lang blij dat ze zo braaf is, ik zat er ook pas voor de derde keer op
Orchidee14 schreef:Toen wij voor de 3e keer op Joy zaten kwamen we ook niet verder dan stappen, stil staan en achteruit lopen hoor. Komt vanzelf. Moet wel zeggen dat Joy erg goed op de been en zit hulpen reageert ondanks dat hij nog maar kort onder het zadel is. Stemhulp is steeds minder nodig.
Eline_S_S schreef:Hoi allemaal, ik heb me hier een tijdje geleden gemeld maar eigenlijk niet meer mee gepraat.
Inmiddels heb ik al twee keer op Lucky gezeten! Hij is zo ontzettend braaf en heeft nog geen stap verkeerd gezet (afkloppen). Hij is nu helemaal bekent met het zadel, hoofdstel en dus hangen en iemand op zijn rug. De volgende stap is het opbouwen van spier en conditie aan de dubbele longe, en wennen aan contact op het bit natuurlijk.
Wel heb ik een vraag aan jullie. Vinden jullie Lucky nog te puppy om (vanaf de grond) aan het werk te zetten of niet? Ik zie hem namelijk nog steeds als mijn kleine veulentje en vind het echt lastig om te beoordelen.
[ [url=m/4Izm6o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tggzt7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is net drie jaar oud. Hij gaat deze week weer op een nieuw land dus ik vermoed dat hij dan nog wel weer wat gaat groeien (hij was in de winter wat ingevallen, gelukkig alweer aardig bijgetrokken).