Cemlys dat is makkelijk, nu al een opvolger
Mijn dochtertje zegt nu ook telkens dat ze paardrij-instructrice wil worden, net als mama
, maar heb haar er wel bijgezegd dat ze sowieso een opleiding gaat volgen waar ze naast de paardenwereld ook veel aan heeft, aangezien wat ik binnen breng een leuk extraatje is op het loon van mijn partner, maar dat we er absoluut niet op kunnen leven.Ik zie weer leuke verhaaltjes en foto's voorbij komen, helemaal top.
Voltige uitrusting is idd echt wel duur, jammer dat deze tak van de paardensport zo weinig wordt beoefend, dit betekent idd veel reizen om naar een voltige vereniging te gaan.
Vandaag hebben we eindelijk weer samen les gehad, wegens slechte bak en andere afspraken een paar weekjes geen les gehad samen.
Het ging echt lekker, ondanks dat Amber een paar keer een beetje over de top ging hard draven
.En daardoor dochterlief er bijna naast lag, gelukkig bleef ze nog net zitten en kon ze erom lachen
.Maar tijdens de les heeft ze een pion omgekegeld, dus volgende keer tompoezen trakteren
We zijn lekker bezig geweest met zelfstandig sturen en dus bij mama haar paard wegblijven, echter was Amber daar niet zo mee eens en dan is een haflinger toch echt wel sterk voor een meiske van 8
maar regelmatig boekte dochterlief successen en kreeg ze Amber in het gelid
Helaas geen foto's van de les kunnen maken, hopelijk volgende keer weer.
Maar het maakt ook verder niet uit, ze heeft haar puntje gehaald en ze heeft met veel plezier gereden! Jongste dochter heeft voor het eerst haar A proefje (met voorrijder) gereden, ze vond het helemaal geweldig! En een prijsje gekregen, ze was dolgelukkig
Ze vroegen meteen wanneer de volgende wedstrijd is 

. Jury geloofde niet dat ze er pas voor de 2e keer op zat

)