Wauw wat is Veronia braaf zeg! Trots!

We gaan er niet vanuit maar vallen in een bevroren bak ik ooo niet lekker Haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Stronkje is weggehaald)

. Ze was nooit ergens anders geweest dan daar in de stal en in die wei. Toen ze de straat op moest dus overal krokodillen

lekker doen waar je zelf inzicht in hebt. 

trots mag je zijn hoor.
Ik heb je topic vandaag eens gelezen.. boktmoraalridders paraat. Je mening geven prima, en die mag anders zijn maar sommige mensen willen anderen hun mening toch een soort van opdringen he.
.
Met een lekkere lach haha. Super dat hij zo braaf was!
Ze had zich fijn even in de drek gerold. Was een beste klus om dat weer schoon te poetsen 

baal er echt van.
leuk joh met die paraplu ook.
Grapje, super leuk!
Enne als jij het plaatsen van foto’s leuk vindt dan moet je dat gewoon doen hoor. Ook al ligt de bokt FBI op de loer. Iedereen mag er zijn mening over hebben natuurlijk daar is het een forum voor. Ik vind persoonlijk ook dat je wel veel doet maar het is jouw paard en jouw verantwoordelijkheid. Ik vind het jammer dat die bokkers in jouw topic hun mening zo willen doordrammen.
Het ziet er netjes uit.
is de 1e al ingereden? (De 2e niet denk ik bijna drie)
en ben trots om de domste dingen
want in werkelijkheid valt het wel mee. Alleen 2 dagen in het weekend (nu niet van toepassing ivm beleren , straks wel weer)
eerste 2e keer spande ze heel iets aan en daarna niks. Kon rustig aansingelen en daarna heeft ze even door haar stal gewandeld maar niks geen gekkigheid. Zo kan ze toch mooi weer nieuwe dingen leren ondanks we even niet in de bak kunnen.

.
.
We moeten hier heel klein stukje langs de straat stappen om bij de bak te komen. Op het kruispunt gaan ze een drempel maken dus er stonden allemaal rode hekken en betonnen buizen, ze vind het wel spannend maar loopt wel heel braaf mee. Zou super fijn zijn als ze straks met het zadel/ruitermak maken en daarna ook zo braaf blijft in karakter