Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gevolg wiswe dat Mis het hartstikke warm had en stond te zweten in het land onder dat dikke pak manen dus daarom er maar wat vlechten ingemaakt voor wat frisse lucht eronder. MAAR Missy, die helemaal geen jeuker is, kreeg daar jeuk van? (Ik had ze heel losjes gevlochten en goed gekeken of er niets trok maar tot mijn grote schrik (ben niet zo van lange manen maar die van Mis ben ik toch wel zuinig op) had ze er door die goed bedoelde vlechten er een hele pluk afgeschuurd
niet heel dramatisch hoor maar het is er wel af. Op de foto zie je in het midden een lichtere streep, dat is het stuk wat eraf is

)?

En gefeliciteerd met je examen!
ik had hem bijna niet herkend haha. Mooi schriktraining ook! 

) Ik heb laatst ook eens een blauw zeil tevoorschijn getoverd, maar dat maakte weinig indruk. Fedde liep er zo met mij over heen. Ik kon hem er ook mee inpakken, al was dat wel lastig omdat hij het zeil telkens in zijn mond nam en er hard mee schudde. Wat wel indruk maakte was mijn versie van superman (heel hard Door de bak rennen met het zeil als een soort cape)