Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xRivaldo schreef:Super. En dat ondanks dat ze zo ziek was geweest de afgelopen week. Een mooie prestatie op de observatiewedstrijd.
MariekeS_ schreef:xRivaldo schreef:Super. En dat ondanks dat ze zo ziek was geweest de afgelopen week. Een mooie prestatie op de observatiewedstrijd.
Dit was nog niet de observatie, dit was het 1e outdoor oefenrondje vóór de observatie op CDI Zeeland.
Chapeau Jill, wat een topsport mentaliteit om met zo'n ellendige week toch je ding te doen en dan zo te presteren...
suikermeisje schreef:Super gereden Jill! Succes in Zeeland!
Inter II is toch midden tour? Mag je dat ook nog starten als je al grand prix bent? Heb je uitlegfilmpje twee x bekeken. Tweede x meegeschreven maar wanneer je wat wel of juist niet meer mag rijden is me niet duidelijk boven de ZZ-zwaar.
Jiill_ schreef:Hahaha de meningen zijn zooo erg verdeeld over mijn intro! Best moeilijk.
Wij hebben 'achter de schermen' van YouTube, analytics. En daar kon ik zien dat er al heel veel mensen wegklikten door mijn intro. Dus 97% kijkers daar begint de video mee, en na 10 seconden zakt het af naar 50%. Er werkt dus afgehaakt in m'n intro. Nu ik hem heb weggehaald blijft het kijkers % op 75%... dus vandaar![]()
Misschien begrijpen jullie het dan wat beter. Ik heb inmiddels een korte versie van mijn oude ontvangen, maar die stond hier nog niet voor...
kiwiwitje schreef:Ik ''weet'' dat de intro ongeveer 30 seconden duurt, dus ik ''spoel'' de intro door als ik meerdere filmpjes achter elkaar kijk![]()
Niet dat ik hem niet leuk vind hoor, maar als je meerdere filmpjes achter elkaar kijkt vind ik het minder.