[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRivaldo

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:52

Super. En dat ondanks dat ze zo ziek was geweest de afgelopen week. Een mooie prestatie op de observatiewedstrijd. *\o/*

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:57

xRivaldo schreef:
Super. En dat ondanks dat ze zo ziek was geweest de afgelopen week. Een mooie prestatie op de observatiewedstrijd. *\o/*

Dit was nog niet de observatie, dit was het 1e outdoor oefenrondje vóór de observatie op CDI Zeeland.

Chapeau Jill, wat een topsport mentaliteit om met zo'n ellendige week toch je ding te doen en dan zo te presteren... _O_

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:42

Ja vind ik ook echt. Het is echt geen lolletje om met zieke harses op 1 laatstaan 2 paarden in piaffe te zitten :+ Dat doet ze wel echt altijd gewoon hoe ziek ze ook is. Zetpil en gaan :+ :))

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:04

Hard work pays off. Super dappe dat je getraind hebt terwijl het hele thuisfront en jij ziek waren.
En dan ook zo presteren op cc, heel knap!

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:28

MariekeS_ schreef:
xRivaldo schreef:

Dit was nog niet de observatie, dit was het 1e outdoor oefenrondje vóór de observatie op CDI Zeeland.

Chapeau Jill, wat een topsport mentaliteit om met zo'n ellendige week toch je ding te doen en dan zo te presteren... _O_

Oh excuus. Bedankt voor de verbetering, ik was in de war. :=

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:33

Super gereden Jill! Succes in Zeeland!

Inter II is toch midden tour? Mag je dat ook nog starten als je al grand prix bent? Heb je uitlegfilmpje twee x bekeken. Tweede x meegeschreven maar wanneer je wat wel of juist niet meer mag rijden is me niet duidelijk boven de ZZ-zwaar.

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:57

suikermeisje schreef:
Super gereden Jill! Succes in Zeeland!

Inter II is toch midden tour? Mag je dat ook nog starten als je al grand prix bent? Heb je uitlegfilmpje twee x bekeken. Tweede x meegeschreven maar wanneer je wat wel of juist niet meer mag rijden is me niet duidelijk boven de ZZ-zwaar.

In Hoogerheide was het een oefenwedstrijd als ik het goed had, op alle niveau's, ik denk dat Jill misschien bewust lager is gestart ?

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:13

Hoogerheide was wel een officiële subtop, maar volgens mij Nationaal, niet Internationaal. Inter II mag je volgens mij altijd blijven starten, ook met je grand-prix paard. (Maar, nu ik een paar wedstrijden heb geschreven is die Inter II proef echt wel een rot proef)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:16

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 00:39

Leuke vlog weer Jill, blijf het leuk vinden om te zien hoe zo een vetcheck gaat.

Maar welke deken had je om voordat je de vetcheck had? Was dat de bucas freedom?

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-17 13:50

Hoihoi lieve allemaal! Sorry afgelopen 2 weken nogal onder een steen geleefd... griep had me echt zoooo gevloerd, bizar gewoon.

Dankjewel voor de lieve reacties over de subtop, heel leuk! Als je U25 bent mag je gewoon switchen tussen inter 2 en gp en u25 etc. etc. omdat wij die proeven moeten rijden bij de U25. Vandaar dus!

Verder hadden ze met de vet check de select cooler van bucas op! Heel fijn dun dekentje die als onderdeken onder de nachtdeken gedragen kan worden als het eventueel nodig is!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 13:59

Mooi balen dat je zo lang ziek bent geweest. Hopelijk heb je dan gelijk alles voor dit jaar gehad.

Ik ben met veel moeite even aan t wachten tot al je vlogs van cdi zeeland online staan. Vind het altijd net een soap om te kijken, toch t leukste om allemaal achter elkaar te zien :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 14:49

Ik vind het heerlijk dat de intro veranderd is hahahhaa die vorige kon ik inmiddels uit mn hoofd :+

Heel knap gereden weer. Enzo gaat goed vooruit zeg! Super fijn voor je.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:02

Ik mis de oude intro wel! Die was echt leuk..

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:06

Harvey1 schreef:
Ik mis de oude intro wel! Die was echt leuk..

Ja ik ook wel :)

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 15:50

Hahaha de meningen zijn zooo erg verdeeld over mijn intro! Best moeilijk.
Wij hebben 'achter de schermen' van YouTube, analytics. En daar kon ik zien dat er al heel veel mensen wegklikten door mijn intro. Dus 97% kijkers daar begint de video mee, en na 10 seconden zakt het af naar 50%. Er werkt dus afgehaakt in m'n intro. Nu ik hem heb weggehaald blijft het kijkers % op 75%... dus vandaar :j :D Misschien begrijpen jullie het dan wat beter. Ik heb inmiddels een korte versie van mijn oude ontvangen, maar die stond hier nog niet voor... :Y)

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:54

Jiill_ schreef:
Hahaha de meningen zijn zooo erg verdeeld over mijn intro! Best moeilijk.
Wij hebben 'achter de schermen' van YouTube, analytics. En daar kon ik zien dat er al heel veel mensen wegklikten door mijn intro. Dus 97% kijkers daar begint de video mee, en na 10 seconden zakt het af naar 50%. Er werkt dus afgehaakt in m'n intro. Nu ik hem heb weggehaald blijft het kijkers % op 75%... dus vandaar :j :D Misschien begrijpen jullie het dan wat beter. Ik heb inmiddels een korte versie van mijn oude ontvangen, maar die stond hier nog niet voor... :Y)

Ik snap je helemaal maar dat gevoel had ik nooit. Ik vond het liedje leuk, ik keek altijd naar het moment dat het zadel op ging (lol) met dat mooie zwarte dekje. En dat hij dan zo mooi door de bak aan het sjouwen is. Vond 'm professioneel en prettig, maar hey.. i get it. Misschien kun je hem los uploaden voor de harde kern, hahaha :P

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:12

Ik ''weet'' dat de intro ongeveer 30 seconden duurt, dus ik ''spoel'' de intro door als ik meerdere filmpjes achter elkaar kijk :')
Niet dat ik hem niet leuk vind hoor, maar als je meerdere filmpjes achter elkaar kijkt vind ik het minder.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:13

kiwiwitje schreef:
Ik ''weet'' dat de intro ongeveer 30 seconden duurt, dus ik ''spoel'' de intro door als ik meerdere filmpjes achter elkaar kijk :')
Niet dat ik hem niet leuk vind hoor, maar als je meerdere filmpjes achter elkaar kijkt vind ik het minder.

Same haha. Soms is verandering ook goed natuurlijk :)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:15

Oh jeetje, wat een afhakers. Ik hoor t idd meer, dat intro's niet zo worden gewaardeerd.
Je kan geloof ik wel bij je kanaal een intro filmpje neerzetten. Daar zou die misschien kunnen.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 17:17

Jotoma schreef:
Oh jeetje, wat een afhakers. Ik hoor t idd meer, dat intro's niet zo worden gewaardeerd.
Je kan geloof ik wel bij je kanaal een intro filmpje neerzetten. Daar zou die misschien kunnen.

Dat heb ik inderdaad! Maar dat zie je alleen als je nieuw op mijn kanaal bent, of geen abonnee :D

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:23

Ik spoelde hem ook vrijwel altijd door :o maar dat doe ik bij series op dvd bijvoorbeeld ook. Op een gegeven moment ken je die wel :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:29

Idd ik deed het ook. Want dat duurt me dan allemaal te lang. Wel vaak laatste stukje gekeken, opzadelen en passage (?)

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 20:38

Ik maak me ook schuldig aan doorspoelen :=

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:37

Ik spoel t intro ook altijd door :') ik wil dan gewoon graag de video zien, t intro ken ik haha