Leuke foto's allemaal weer! De schimmels op bokt zijn goed bezig zo te horen!
Hoe groot ben je zelf paljaslaura? Meestal als je zelf wat kleiner bent lijkt je paard ook wat groter.
scilla123
Geplaatst: 01-09-15 17:00
Wauw, mooie foto's komen er weer voorbij zeg!!!
Hier sinds gisteren in het bezit van een 3e schimmel . Een oude manegepony die bij ons met pensioen mag en waar m'n dochter af en toe nog lekker op kan rijden. Oh ja..en als het goed is,is de 4e in de maak.
Hij ziet er idd niet uit als 1.60 paljaslaura! Maar als ik je foto's altijd zo ziet is het toch ook wel een wat "steviger" gefokt paard of niet? Oogt ook altijd groter.
Hengst is Freeman VDL Vientje. Het zou ook geen schimmel kunnen worden aangezien die donker bruin is, maar aangezien Amaryllis d'r stamboom zo'n beetje compleet schimmel is en dat een dominant gen is ga ik er maar van uit
Klopt Cabelz, Mickey is 30% Irish Draught Horse. Die zijn vrij zwaar en de overige 70% is engels volbloed. Dus hij is niet iel of iets. Scheelt alles denk ik haha
Mick met zn heerlijk pretkop
Anoniem
Geplaatst: 05-09-15 21:23
Iets mooiers bestaat niet! Oortjes erop en gaaaaan!
Vandaag heb ik weer op m'n schimmeltje Flash gereden! M'n moeder heeft al een paar x eerder hier iets over hem geplaatst We zijn hem aan het inrijden en we gingen vandaag een zadel passen. Hij liep lekker ontspannen enz. En toen ineens ging ie vanzelf in galop! De eerste x met iemand op z'n rug in galop en zo relaxt. En hij zit zoooo lekker
Precies, ik hoop zaterdag weer te filmen. Sta nu nog op de wachtlijst voor Gorssel. Mocht het lukken plaats ik wel linkje. Kunnen jullie naar schimmel oortjes kijken
Jonnekee
Geplaatst: 07-09-15 22:01
Lelijk he
Suikerspinda
Geplaatst: 07-09-15 23:58
Wat een leuke foto's komen er allemaal weer langs zeg.. dit blijft toch mijn favoriete topic op bokt! Die van jou is wel echt goed wit, Jonneke!
Ik ben ook zo blij met Queelens.. heeft die van mij óók zo lelijk op de foto weten te zetten!!