Iris__Bennie schreef:Hoi Dames,
Wie wil mij helpen een filmpje te beoordelen?
Ik ga hem namelijk niet open en bloot op het forum zetten!
Dankje!
Ik ook wel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimber schreef:Wauw wat zijn jullie weer hard gegaan. Ik vind de Krack ook erg leuk Jury, maar ik heb een zwak voor krackjes.
lisch ben je m al kwijtdan kan ik weer rustig dit topic bijhouden.
Nicole hij is wel gaaf hoor op t filmpje
lisch schreef:las over politie paarden en aimee doet dat noooooiit weer waarom?
Ankie2011 schreef:De eigenaar en ik van de haflinger komen er waarschijnlijk niet uit. Ik ben niet bereid om de hoofdprijs te betalen (bedrag noem ik liever niet, maar 't is behoorlijk hoog voor een haflinger) en hij wil nog geen euro zakken. Leuk paardje, maar dan houdt het op. Pony wordt verkocht, omdat de kinderen uit huis zijn en ze willen zo graag een heel goed tehuis, maar over de prijs valt dan weer niet te praten. Dan houdt het helaas gewoon op. Ik heb geen haast, ik kom vast nog wel een keer een leuk beestje tegen, maar ga toch ook geen fantasieprijzen betalen.
Aimee schreef:lisch schreef:las over politie paarden en aimee doet dat noooooiit weer waarom?
Is een heel verhaal. Ik ga hier de details niet uit de doeken doen.
Maar komt er op neer dat m'n paard een maand op proef geweest is en ze daarna via allemaal omwegen hebben geprobeerd om hem voor een heeeeeeeeeeeel extreem laag bedrag aan te kunnen schaffen.
Johnnydepony schreef:Die Daddy Cool leek mij ook leuk, maar als er niet gekeurd kan worden hoef ik ook niet te bellen.
Edit, de daddy cool was al gekeurd zie ik net, waren dat geen recente foto's ?