Tenzij je er hoog mee springt natuurlijk, dan is een springzadel wel beter.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, ik durfde het gewoon niet aan zelf. Achteraf nog te weten gekomen dat bepaalde stukken uit de info totaal niet klopten.

.lotte23 schreef:@ studiemiep; als het paard klinisch goed is vind ik dat je als koper het risico moet nemen.
850 euro uitgeven voor de keuring van je droompaard is stukken gunstiger dan later uit je droom geschud te worden door vrachten aan dierenartsrekeningen. Mijn paard bleek een forse gradatie van KS te hebben.. Je kunt niet in een paard kijken, de DA gelukkig wel!
Safire schreef:@lotte
vindt rontgen beetje duur, voor de doeleinden wat ik met paardje ga doen. Ik hobbel beetje rond.
Als je nou een sportpaard koop, zou ik rontgen doen.
Iedere zijn eigen mening.

Jotoma schreef:@lioony: dus bij die eerst, stel op standaard wordt hij goedgekeurd, maar op hals/rug afgekeurd. Wat zou jij dan betalen?
Lioony schreef:Safire schreef:@lotte
vindt rontgen beetje duur, voor de doeleinden wat ik met paardje ga doen. Ik hobbel beetje rond.
Het ene probleem is erger dan de ander. Als iets al in mindere mate aanwezig is, maar wat bij een klinische nog niet tot uiting komt. Daar kun jij dan in de toekomst met rondhobbelen als nog problemen mee krijgen.
. (Volgens mij zijn het hele fijne redelijke mensen dus jullie komen er vast uit met een constructie die voor beide voldoende is).Safire schreef:@lotte