Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Manny schreef:@ Manny : stalgeld, voer, hooi, stalbekleding (stro oid), hoefsmid, ontwormingen, lessen en evt. bijkomende DA-kosten.
[/quote]Gypsy schreef:Dacht ik ook Lioony. 25 km per dag zou dat zijn, als je de helft ofzo ernaast loopt lijkt me dat geen dierenmishandeling....
Oh oh Ciska heeft een idee hoor.
Nou mijn laatste optie is dat mijn pa een auto huurt, ik ben helaas nog geen 18 dusja zelf rijden word 'm niet. Maar dan moeten zij ook meewerken.
Gypsy schreef:Nou ik kom ook weer es langs.... Heb je het paard van je dromen gevonden, kun je geen vervoer regelen, zucht...
*Overweegt serieus om naast haar weekend nog 2 dagen vrij te pakken en dan in 4 dagen die 100 km maar te voet af te leggen.*
't zou een vliegende start van onze band zijn.
Gypsy schreef:Haha maar 't klinkt toch al heel anders.
Vraag me wel af, ben ik echt gek als ik dit serieus zou willen proberen?
Ik ben a van het hele afhankelijk van mijn ouders en trailer moeten regelen gezeik af.
b als dat niet het ultieme begin is weet ik het ook niet meer.
Ze heeft wel niet veel conditie, maar met trektochten is ze bekend en van stappen gaat een paard niet dood lijkt me....
Ikke, dit is eigenlijk precies wat ik half wel en half niet zou willen horen.
Mensen, fiets jullie, komt het paard niet naar Ciska dan gaat ze het zelf wel halen.
Sieeem schreef:Hoi !
Mag ik mij ook melden, Ben zoekende naar een paardje voor mijzelf!
Wat vinden jullie een goede prijs voor een 4-jarige ruin 1.65 braaf onder het zadel nog wel groen B niveau ongeveer, KWPN'er
)