ja die had ik al gevonden alleen alle lipica dealers zitten (volgens mij) niet hier in de buurt. derby ben ik nu aan het bekijken. er is ook zó veel keus..
vind ze gaaf, vooral die gesp alleen die rits dan aan de voorkant vind ik oerlelijk...
roxiie
Geplaatst: 16-12-11 18:55
Mijn laarzen zijn binnen!!! Ze zijn zoooooo mooi, alleen heb ik het idee dat de ene laars veel ruimer is dan de andere
Afwezig
Geplaatst: 16-12-11 18:56
Nies_ schreef:
Annekeee schreef:
Vanaf 1 januari toch?
Gaan de prijzen weer omhoog dan? Laatste verhoging was in juni/juli met 10 euro per model.
Gave laarzen
Zo... Dan loop ik wel heel erg achter! Ik had het indd ergens gelezen dacht begin dec eind nov voor 1 januari of het was een ander merk
Afwezig
Geplaatst: 16-12-11 18:58
roxiie schreef:
Mijn laarzen zijn binnen!!! Ze zijn zoooooo mooi, alleen heb ik het idee dat de ene laars veel ruimer is dan de andere
Lipica's? Was met mijn lipica's ook Terug gestuurd maar nog niet veel verbeterd. (Wel nette service van Lipica) Inmiddels verkocht.
roxiie
Geplaatst: 16-12-11 19:01
Nee Derby's... Ben wel een beetje teleurgesteld... Heb mn benen ook nagemeten zonet, en die verschillen dus niks.. Heb er nog geen melding van gemaakt bij de winkel, heb ze net pas opgehaald. Dus ik zal morgen even horen
Ga vrijdag m'n laarzen ophalen, hopen dat ze nu wél passen! Vorige keer terug gestuurd omdat ik 1 niet dicht kreeg, terwijl kuitmaat het zelfde was.. vaag!
Wacht al sinds begin Mei, dus ze mogen nu ook wel komen !!!