Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arethe schreef:Lieve TS, ik las je bericht op Instagram. Ik wilde je hier ook even sterkte wensen. Wat een ontzettend verdrietig bericht, houden van is ook loslaten zoals je schreef maar dit is niet het einde wat jullie zo gegund werd.
Heel veel kracht en sterkte toegewenst
StalNollie schreef:Arethe schreef:Lieve TS, ik las je bericht op Instagram. Ik wilde je hier ook even sterkte wensen. Wat een ontzettend verdrietig bericht, houden van is ook loslaten zoals je schreef maar dit is niet het einde wat jullie zo gegund werd.
Vraag me af wat je intentie is met dit bericht. Je bent niet de aangewezen persoon dit als eerste hier te delen. Ga je schamen
StalNollie schreef:Arethe schreef:Lieve TS, ik las je bericht op Instagram. Ik wilde je hier ook even sterkte wensen. Wat een ontzettend verdrietig bericht, houden van is ook loslaten zoals je schreef maar dit is niet het einde wat jullie zo gegund werd.
Vraag me af wat je intentie is met dit bericht. Je bent niet de aangewezen persoon dit als eerste hier te delen. Ga je schamen
BarbaLala schreef:Dit is net zo iets als mensen die op Facebook ouders feliciteren met de geboorte van hun baby terwijl de ouders het nieuws zelf nog niet gedeeld hebben.
Zo iets doe je niet want dat is ontzettend ongepast!
BarbaLala schreef:Dit is net zo iets als mensen die op Facebook ouders feliciteren met de geboorte van hun baby terwijl de ouders het nieuws zelf nog niet gedeeld hebben.
Zo iets doe je niet want dat is ontzettend ongepast!
Als ik TS was zou ik not amused zijn als een ander in MIJN topic, even doodleuk wereldkundig maakt dat MIJN paard dood is.
Mensen die dat niet begrijpen hebben nog een boel te leren in het leven.