nafkedemi schreef:Misschien ben je al klaar en anders: succes in het ziekenhuis!
Nee, vertrek hier om 13:00, normaal om 14:00 medicatie, die loopt 2 uur in (en tien min spoelen) en dan ben ik tegen 17:00 weer thuis en kan ik de zetel op.
Heb net alles klaar gezet voor de paarden vanavond te voeren, hoef het alleen naar achter te brengen.
Divoza stuurde me twee bonnen van 10 euro die beide werken op 50 euro... Tsja, vliegenmaskers in sale heb je nooit te veel toch? 
Heb Rêve eentje besteld zoals Sam heeft (zonder neusnet) hopelijk houdt ze die wel op en anders is ie reserve voor Joy.
Sowieso heb ik nu een kleine voorraad, heb ook het idee dat Sam die zebrastrepen niet echt wat vindt kwa zicht. Hebben jullie daar ervaring mee? Hij lijkt niet goed te zien met die strepen.. Bedenk me nu wel dat dat misschien is door die afwijking in zijn ene oog dat hij er mogelijk last van heeft. Rêve reageert vooral op het neusnetje. 
Dus voor Sam ook een egale besteld en dan kan die met de zebra strepen als reserve. 
pmarena schreef:Nou maar nu is het toch wel even over met herders zeker...?
Je bent zo zachtjes aan wel bedolven denk ik

Ik heb gezegd dat de jongste 1.5 moet zijn voor er eentje bij komt. Hij wil op termijn graag een pup van de oudste. Wat ik begrijp want da's een hele fijne, stabiele hond die snel en makkelijk leert en het heel goed doet in de sport. Dus als de jongste oud genoeg is mag hij gerust een pup kiezen uit een nest van Arras als hij dat wil. Het is niet dat we geen plek hebben voor een 4e. Het is ook niet dat die jongste nu extra werk geeft, ze luisteren alle drie goed maar ik wil niet meer een pup en een puber bij elkaar.
Les geleerd van de twee jongsten. 
petraaken schreef:Gefeliciteerd en damn wat een mooi halster. Die man van jou weet hoe hij moet scoren al denk ik ook dat hij af en toe wel eens de bal mis slaat van andere dingen.

Ah, niet zo vaak al bij al.
Hij lijkt altijd te weten wanneer hij aan mijn zijde moet staan.
Ik denk dat ik meer f*ck ups heb dan hij.
Maflinger_S schreef:O jee ... Zo te lezen mag je blij zijn dat je verjaardagskado een halster is geworden en niet een herder. (Hoewel ik maar zo denk dat je dat ook helemaal prima zou vinden, kwartet!)
of een dekking.
Nee Rêve gaat eerst een paar jaar de sport in, maar als Joy drie is zou het kunnen dat Rêve nog eens moeder mag worden.
Mijn man zei zondag tegen mijn vriendin "ja dan is Sam ook de 20 voorbij dus...."
(Joy was eigenlijk al voor als Sam ouder werd maar Sam blijft gaan lijkt het dus die "deadline" wordt nu op geschoven met een nieuw jonkie.
) Zeker als onze plannen door gaan is zowel een hond als een veulen er bij helemaal geen probleem. 
Kay_Kim schreef:Gelukkige verjaardag!
Mooi halster voor haar
Jou stoere man is toch echt eentje uit de 100000 he! Jullie zijn voor elkaar gemaakt
Thx! Voor jou ook nog een gelukkige verjaardag meis!
Mijn bericht kwam eergisteren niet door op FB

S en ik zijn eigenlijk echt best tegenpolen maar het werkt.
We zijn wel zo'n typisch "altijd aan het discussiëren" koppel maar altijd over flauwekul.
Over de serieuze zaken hebben we eigenlijk nooit ruzie of echt discussie. Maar ook op wedstrijd of op les dan gaat het echt van "waarom doe je dat nou weer?" (als ik wat laat vallen of als ik een fout maak in de proef.
) en da komt er meestal terug "ik wilde eens proberen of dat beter ging."
dat type gekibbel. 
Maar als hij ziet dat ik boos ben op mezelf dan zal hij dat dus niet doen. Alleen als ik er zelf mee kan lachen. 
De buurvrouw klopte hier net, dat er een bal over gevlogen was. Dus ik zeg "oei. Ik zal even gaan kijken maar ik hoop dat die zwarte (herder) hem nog niet gevonden heeft."
Helaas had de zwarte in kwestie hem wel gevonden voor mij... het bleek ook nog eens een tennisbal te zijn... Tennisballen zijn zijn favoriet maar gaan helaas niet lang mee bij hem...
dit is voor Arras nog een heel acceptabele tennisbal:

Heb ze maar een nieuwe uit onze lade gegeven.
We hebben een lade vol met die dingen en als de bal echt geheel "weg" is krijgt hij een nieuwe. (ze spelen op een gegeven moment met drie met dezelfde bal omdat ie in stukjes is.
) Normaal spelen de kinderen van de buren "achter" met die dingen en komen ze in de paddock, dan kan hij er niet aan en meestal gooi ik ze dan terug voor ze het kunnen komen vragen maar nu waren ze dus voor aan het huis bezig waardoor de bal in de honden hun "gebied" kwam. Toen ik "hun" bal toonde keek de buurvrouw een beetje flabbergasted en zei ze "ehm.. Jullie hebben wel prachtige honden." dus ik "dankje, ze zijn alleen niet zo goed voor ballen maar we hebben ze op voorraad dus geef me een minuutje dan neem ik binnen een nieuwe voor jullie, Arras vindt deze nog prima voor de komende dagen!"
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 31-08-22 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt