Wat een mooie kur heb je toch. En wat fijn dat je zulke goede punten had gereden, verdiend
Oakland1990
Geplaatst: 03-03-17 17:00
Wat jammer dat Enzos er gisteren niet bij was Heb de hele avond zitten kijken en er ging echt maar een handje vol paarden zonder gekke dingen door die baan.
Lien2
Geplaatst: 04-03-17 23:15
Mooie 5e plek! En beste Nederlander beide dagen in de u25! Je mag trots zijn op jullie als combi. Jammer dat het met Enzos waarschijnlijk niet zo is gelopen als jehad gehoopt.maar die is nog jong, mooie oefening. Ik kijk weer uit naar je vlogs
lindamusters
Geplaatst: 07-03-17 17:18
Jammer dat het met enzos wat minder ging, maar ik geloof wel dat het heel goed is dat je alsnog een keer de baan in mag! Leuke vlogs en toch echt wel een verschil met een jaar geleden!
Komen er ook nog gewone vlogs van Indoor brabant? of alleen maar de livestreams?
MariekeS_
Geplaatst: 11-03-17 14:50
Ja er komen nog gewone vlogs Dat zei Jill iig in de livestream nav iemand die dezelfde vraag stelde
edit: Dikke proficiat Jill met je prachtige score! Heel terecht, van mij had het zelfs hoger gemogen wat harmonie betreft. Jullie springen er echt uit, zo sympathiek en klein gereden
Ik zag je in het strodorp wandelen vrijdag, helaas was je in gesprek anders had ik je graag persoonlijk vertelt hoe tof je vlogs zijn en hoe het mij inspireert en motiveert (en met mij velen denk ik)
Daarnaast vond ik je vrijdagavond geweldig rijden, al ben ik misschien bevooroordeeld als Jill fan, haha! Vooral als ik je vlog nu zie is het vreselijk knap hoe jullie als team met die spanning omgaan en dat je dan nog zo'n prestatie neerzet ondanks dat. Toppers, ga zo door!