Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
welshfan97 schreef:Die van ons heeft ook even last gehad van mijt, we hebben daarvoor een shampoo gekregen van de dierenarts waarmee we hem 2 weken om de 3 dagen helemaal mee hebben gewassen. Daarna was het weg en het is niet meer terug gekomen.
bontesok schreef:welshfan97 schreef:Die van ons heeft ook even last gehad van mijt, we hebben daarvoor een shampoo gekregen van de dierenarts waarmee we hem 2 weken om de 3 dagen helemaal mee hebben gewassen. Daarna was het weg en het is niet meer terug gekomen.
Weet je toevallig nog hoe dat heette?
Gelukstreffer dan inderdaad Azmay! Ik snap dat je het niet erg vind dat hij het niet meer op commando doet. Je ziet vaak dat ze het te pas en onpas gaan gebruiken.
Inderdaad vervelend die mijt. Sommige dierenartsen adviseren de sokken nog steeds af te scheren,maar het is bewezen dat dat niet helpt.En daarbij hebben ze die sokken niet voor niets!
Ik vind het zo sneu dat hij er soms zo'n last van heeft.Staat dan te stampen tegen de rand van se container.
Morgen geef ik de laatste scheppen Fibecto en dan is het op. Koop geen nieuwe meer.
Ga maar weer wat anders proberen.
Tof dat het inrijden zo goed gaat Uroza! Hij loopt al netjes.Leuk filmpje! Succes zaterdag!