Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CleovG schreef:Hoi,
Zijn er hier toevallig mensen die al bij dit paard zijn gaan kijken?
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... oek/metall
tita schreef:CleovG schreef:Hoi,
Zijn er hier toevallig mensen die al bij dit paard zijn gaan kijken?
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... oek/metall
Duh is dat T-witter
xLIESSSx schreef:Om eerlijk te zijn had ik dat niet verwacht dat zoveel kopers contact blijven houden. En ik had ook niet verwacht dat verkopers ook liefst contact houden...
Maar uiteraard wel tof dat het zo is
EsterW schreef:xLIESSSx schreef:Om eerlijk te zijn had ik dat niet verwacht dat zoveel kopers contact blijven houden. En ik had ook niet verwacht dat verkopers ook liefst contact houden...
Maar uiteraard wel tof dat het zo is
Ik heb ook nog af en toe contact met de verkoper van mijn paard. Via Facebook en af en toe een mailtje. Vooral in het begin een paar x heen en weer gemaild en foto's gestuurd, nu wordt dat al rap minder (paard is nu 9 mnd. bij mij). Meestal trouwens op haar (verkoper) initiatief, als zij me mailt met vraag hoe het met ons is. Ik vind die interesse eigenlijk wel leuk en als dat verwaterd (en dat zal wel), is het ook prima.
tita schreef:Ja dat weet ik want ik heb nog even getwijfeld toen ie te koop stond volgens mij was dat vorig jaar sept/okt.. maar dan moest ik gelijk Z-starten en had ik dus geen zin in.
Jij hebt hem volgens mij verkocht aan de Kreij... haar is het dus ook niet gelukten verkocht zo te zien aan de naam Jeroen van Bokhoven..die houdt hem ook al niet aan.... zonde hou niet van schimmels maar voor hem maak ik een uitzondering.
hmmm als ie verder gezond is op de benen is wel een koopje hebbie Z-paard voor ong 5500 euro
tita schreef:Ja dat weet ik want ik heb nog even getwijfeld toen ie te koop stond volgens mij was dat vorig jaar sept/okt.. maar dan moest ik gelijk Z-starten en had ik dus geen zin in.
Jij hebt hem volgens mij verkocht aan de Kreij... haar is het dus ook niet gelukten verkocht zo te zien aan de naam Jeroen van Bokhoven..die houdt hem ook al niet aan.... zonde hou niet van schimmels maar voor hem maak ik een uitzondering.
hmmm als ie verder gezond is op de benen is wel een koopje hebbie Z-paard voor ong 5500 euro